RAY aloittaa turnauspokerin Kuopiossa

Raha-automaattiyhdistys ja Kuopion Sokos Hotelli Puijonsarven yökerho Night tarjoavat marraskuun 28. päivästä lähtien turnauspokeria. Ravintola Nightissa avautuu tuolloin uusi pelialue, jossa turnauspokerin lisäksi on tarjolla kolme
kasinopeliä Black Jack, Ruletti ja Dynamic Poker sekä kahdeksan peliautomaattia.

Uudella pelialueella pääsee paitsi viihtymään erilaisten rahapelien äärellä myös testaamaan niitä usein järjestettävissä ilmaisissa pelikouluissa.

– RAY tarjoaa Nightin uudistuneella pelialueella paisti uuden tyyppisiä pelejä myös erilaisia pelielämyksiä turnausten muodossa. Tästä esimerkkeinä ovat pokeri- ja Black Jack -turnaukset, kertoo konseptipäällikkö Joni Kouvo.

Nightin uusi pelialue on osa RAY:n pelipisteiden uudistamista, jolla pyritään palvelemaan asiakaita yhä paremmin. Yökerho Nightin uusi pelialue on ensimmäinen laatuaan Suomessa. Tarkoituksena on tarjota vastaavia palveluita jatkossa muuallakin Suomea.

Pokeriturnauksiin voi ostaa paikan Hotelli Puijonsarven vastaanotosta. Turnausten aikataulun löytyvät osoitteesta www.pelaamo.fi. Avajaisiltana ensimmäinen turnaus alkaa kello 21:30.

Lisätietoja: konseptipäällikkö Joni Kouvo, puh. 0400 482 922

Yrityksestä

RAY (Raha-automaattiyhdistys) perustettiin vuonna 1938 keräämään rahapelitoiminnalla varoja suomalaisten sosiaali- ja terveysjärjestöjen toiminnan tukemiseen. RAY:llä on yksinoikeus raha-automaatti- ja kasinopelitoimintaan sekä kasinon pitoon Suomessa. RAY nojaa toiminnassaan neljään arvoon: luotettavuus, asiakaslähtöisyys, toiminnallinen tehokkuus ja ihmisen arvostaminen.