Ray.fi:n Pääsiäispokerissa 50 000 euron takuupotit

RAY:n nettipokerin kevätturnausviikko, Pääsiäispokeri, järjestetään nyt ensimmäistä kertaa. Ray.fi:n Pääsiäispokerissa pelataan 10 päivän aikana 14 pokeriturnausta, joiden takuupotit kohoavat yhteensä 50 000 euroon. Pääsiäispokerin pääturnaukset mitellään Omaha Pot Limit -pelimuodossa lauantaina 31.3. ja Texas Hold´emissä lauantaina 7.4. Niiden takuupotit ovat 10 000 € (Omaha Pot Limit) ja 20 000 € (Texas Hold'em). Molempien pääturnausten sisäänosto on 50 euroa.

- Viime syksynä järjestetyt Nettipokerin SM-kisat sujuivat yli odotusten ja osoittivat, että tällaisille turnauskokonaisuuksille on kysyntää. Pelaajamääräodotuksemme ovat jälleen korkealla ja uskomme etenkin pääturnauksien kiinnostavan satoja pelaajia, RAY:n nettipokeripäällikkö Jussi Hietaranta kertoo.

Salon ja Tampereen mestaruudet jaossa huhtikuussa

Huhtikuussa RAY:n pokeri jalkautuu myös maakuntiin, kun Salossa ja Tampereella järjestetään Pokerimestari -liveturnaukset. Salon Pokerimestaruudesta ja 10 000 euron palkintopotista kamppaillaan lauantaina 14.4. Ravintola Rockin` Hoodissa ja turnauksen karsinnat pidetään ray.fi:ssä 30.3.-13.4. Tampereen Pokerimestarin tittelistä pelataan maanantaina 23.4. RAY:n Tampereen Pelaamo-pelisalissa. Myös Tampereen turnaukseen järjestetään satelliitteja sekä ray.fi:ssä että RAY:n Tampereen Pelaamossa huhtikuun aikana.

RAY:n Pääsiäispokerin ohjelma:

Nettipokeripäällikkö Jussi Hietaranta, p. 040 736 8747

Raha-automaattiyhdistys on suomalaisen hyvinvoinnin tukija. RAY:n koko voitto, noin 380 miljoonaa euroa, käytetään sosiaali- ja terveysjärjestöjen toimintaan sekä sotiemme veteraanien hyväksi. Tämän tekevät mahdolliseksi lähes kaksi miljoonaa suomalaista, joille pelimme tarjoavat jännitystä ja viihdettä. RAY:n yksinoikeus raha-automaatti- ja kasinopeleihin perustuu vastuulliseen toimintaan. RAY - Hyvän tahdon pelejä. www.ray.fi