Unelmalomasta Sastamalaan 62 000 euron aprillipäivärahat

Aprillipäivä kääntyi voiton päiväksi ray.fi:n sastamalalaisasiakkaalle, joka kotiutti sunnuntaina Unelmaloma-pelistä peräti 62 000 euron jättipotin. Euron ja kahden sentin kierrospanoksella Unelmalomaa pelannut mies hämmästyi onnenpotkusta niin paljon, että päätti saman tien ottaa yhteyttä nettipalvelun Live Help -chatin välityksellä RAY:n asiakaspalveluun.

- Olin täysin äimänä käkenä ja poskia kuumotti, kun pelitilin saldo pomppasi ylös ja kun potti sattui vielä osumaan aprillipäivänä. Asiakaspalvelija vastasi heti ja vahvisti minun tosiaankin voittaneen. En ollut sisäistänyt, että RAY:n nettipeleistä voi voittaa tällaisia summia, vaikka nyt jälkikäteen muistankin lehdestä joskus niistä lukeneeni.

Unelmalomaa ja Kulta-Jaskaa netissä pelaavan voittajan mukaan voittorahoille löytyi heti sopivia sijoituskohteita.

- Voitto sattui hyvään saumaan, sillä olen parhaillaan tekemässä huonekaluhankintoja. Ne saadaan nyt kerralla kuntoon. Olen myös innokas hiihtäjä, ja lupaan että jatkossa suksi luistaa entistä paremmin huippuvälineiden ansiosta.

Sastamalaan saalistettu 62 000 euron voitto kirjautui ray.fi:n kaikkien aikojen voittotilastoissa kymmenen isoimman joukkoon. Historian mojovin voitto on tammikuussa Kouvolaan osunut 72 000 euron potti.

Ylöjärveltäkin löytyi onnekas voittaja

Pirkanmaalaisittain riemua riitti nettipelien parissa myös Ylöjärvellä, jonne RAY:n nettikasinon Fantastic Four -peli pyöräytti 44 700 euron potin perjantaina. Ylöjärven voitto matkasi miespelaajalle, joka panosti peliin 40 senttiä.

Lisätietoja: kasinopelipäällikkö Riikka Seppänen, p. 040 552 7873

Raha-automaattiyhdistys on suomalaisen hyvinvoinnin tukija. RAY:n koko voitto, noin 380 miljoonaa euroa, käytetään sosiaali- ja terveysjärjestöjen toimintaan sekä sotiemme veteraanien hyväksi. Tämän tekevät mahdolliseksi lähes kaksi miljoonaa suomalaista, joille pelimme tarjoavat jännitystä ja viihdettä. RAY:n yksinoikeus raha-automaatti- ja kasinopeleihin perustuu vastuulliseen toimintaan. RAY - Hyvän tahdon pelejä. www.ray.fi