MUISTUTUSKUTSU: Tervetuloa tutustumaan Suomen hurjimpaan reippailuhalliin

Reippailuhalli Huimala laajentaa ja muuttaa Konalaan Kauppakeskus Ristikkoon

Lasten reippailuhallina tunnettu Huimala muuttaa syksyn 2015 aikana uusiin tiloihin Helsingin Konalaan, Kauppakeskus Ristikkoon. Samalla Huimalasta tulee reippailuhalli kaikenikäisille. Uuteen Huimalaan rakennetaan tuttujen huvitusten lisäksi muun muassa täysimittainen maya-aiheinen minigolf-rata, katon rajassa kulkevia köysiratoja sekä yli kymmenen metrin korkuinen kiipeilyseinä. Uudessa Huimalassa on lisäksi Suomen pisin sisäliukumäki sekä maailman toinen katon rajassa lentävä liitorata. Huimalassa voi myös uskaltaessaan hypätä lähes 20 metristä betonilattialle turvallisesti vaijerin varassa.

Uudessa Huimalassa voidaan järjestää myös aikuisille suunnattuja tapahtumia. Kahdessa kerroksessa sijaitseva reippailuhalli jakaantuu siten, että alakerrassa sijaitsevat tutut huvitukset ja yläkerrassa puolestaan kokonaan uudet, entistä hurjemmat reippailut.

Uusi Huimala sijaitsee Konalassa kauppakeskus Ristikossa, Hartwallin entisessä pullovarastossa. Hallissa on noin 4000 neliötä ja uusi Huimala on lähes 20 metriä korkea. Hallia on suunniteltu Huimalalle yli kaksi vuotta ja rakenteilla halli on ollut vuoden verran. Valmistumisen myötä Huimalassa on yhdessä tilassa laaja valikoima aktiviteetteja, joita aiemmin on totuttu näkemään useina erillisinä käyntikohteina ympäri Suomea ja Eurooppaa. Ainutlaatuinen avara ja korkea halli keskeisellä paikalla pääkaupunkiseutua mahdollistaa palvelujen tarjoamisen kaikenikäisille ympärivuotisesti.

Kutsumme sinut tutustumaan uuden Huimalan rakennusvaiheeseen ja kuulemaan lisää uuden Huimalan suunnitelmista. Tilaisuus järjestetään kauppakeskus Ristikossa 29. heinäkuuta kello 10-11.30. Tapaamme Rakennusyhtiö Hartelan työmaakopeilla osoitteessa Ristipellonkuja 1, Helsinki.

Ilmoittaudu tilaisuuteen viimeistään tiistaina 28. heinäkuuta

Ilmoittautumiset ja lisätiedot: