Reippailuhalli Huimala muuttaa, vanhaan Huimalaan pääsee sisälle ilmaiseksi isolla kivellä!

Report this content

Vanha, Kehä III:n varressa Juvankartanossa sijaitseva Huimala sulkee ovensa 12. elokuuta. Ennen sulkemista vanhassa Huimalassa otetaan käyttöön kivikautinen valuutta. Halliin pääsee sisälle 3.-11.8 tuomalla mukanaan ison kiven. Huimala muuttaa syksyn aikana Konalaan, Kauppakeskus Ristikkoon.

Lasten reippailupuistona tunnettu Huimala muuttaa syksyn 2015 aikana uusiin tiloihin Helsingin Konalaan, kauppakeskus Ristikkoon. Samalla Huimalasta tulee reippailuhalli kaikenikäisille. Uuteen Huimalaan rakennetaan jo tuttujen huvitusten lisäksi muun muassa täysimittainen minigolf-rata, katon rajassa kulkevia köysiratoja sekä kymmenen metrin korkuinen kiipeilyseinä. Uudessa Huimalassa on lisäksi Suomen korkein sisäliukumäki sekä maailman toinen katon rajassa lentävä liitorata. Huimalassa voi myös uskaltaessaan hypätä lähes 20 metristä betonilattialle turvallisesti vaijerin varassa.

Vanha, Kehä III:n varressa Juvankartanossa sijaitseva Huimala sulkee ovensa 12. elokuuta. Ennen sulkemista vanhassa Huimalassa otetaan käyttöön kivikautinen valuutta. Halliin pääsee sisälle reilun viikon ajan tuomalla mukanaan ison kiven.

– Uuteen Huimalaan rakennetaan näyttävä minigolf-rata, jota reunustavat isot kivet. Haluamme ottaa Huimalan kävijät mukaan rakennustalkoisiin ja tarjota kivien tuojille ilmaisen sisäänpääsyn halliin, Huimalan toimitusjohtaja Kimmo Stude sanoo.

Kiven tulisi olla halkaisijaltaan vähintään 20 senttiä ja noin 10 kiloa painava, joten perheen pienimmät tarvitsevat vanhempien apua kiven mukanaan tuomiseen. Ilmaisen sisäänpääsyn lisäksi jokainen kiven tuonut vierailija on osaltaan mukana rakentamassa uuden Huimalan minigolf-rataa.

Kampanja alkaa maanantaina 3. elokuuta ja päättyy tiistaina 11. elokuuta. Kivet voit tuoda Huimalan aukioloaikoina halliin osoitteeseen Juvankartanontie 15, Espoo.

Kampanjaa seurataan tiiviisti Huimalan Facebook-sivuilla www.facebook.com/reippailuhallihuimala

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:

Toimitusjohtaja Kimmo Stude