30 uutta Renault-pakettiautoa vastaamaan yhteiskäytön kasvavaan kysyntään - 24Rentin asiakkaat ajaneet Renaulteilla jo 8 miljoonaa kilometriä

Suomen suurin yhteiskäyttöauto-operaattori 24 Rental Network vastaa yhteiskäyttöautojen nopeasti kasvavaan kysyntään investoimalla yli miljoona euroa uusiin pakettiautoihin. Autot toimittaa Autoverkkokauppa.fi. Hankinta mahdollistaa 24Rent-palvelun laajentumisen jatkumisen ympäri Suomea.

24 Rental Networkin asiakkailleen tarjoamat yhteiskäyttöautot ovat keränneet mittareihinsa lukemattomia kilometrejä. Pelkästään vuonna 2018 yhteiskäytössä olevilla Renaulteilla ajettiin 2 584 095 kilometriä. Nyt Autoverkkokauppa.fi:ltä hankitut 30 Renault Trafic-pakettiautoa on hankittu vastaamaan erityisesti kaupunkilaisten päivittäisiin kuljetustarpeisiin.

Yhä useammat kaupungit ovat mahdollistaneet yhteiskäyttöautojen pysäköinnin keskusta-alueilla. Autoilutarpeet saattavat usein vaatia henkilöautoa suurempaa kalustoa ja uudet Traficit tuovat monipuolisuutta palvelutarjontaamme. Lisäksi autot alittavat esimerkiksi Tampereen kaupungin asettaman päästörajan yhteiskäyttöisille pakettiautoille, kertoo 24 Rental Networkin toimitusjohtaja Matti Hänninen.

Olemme iloisia siitä, että jo useamman vuoden kestänyt yhteistyömme jatkuu myös näiden uusien toimitusten osalta.  Yhteiskäyttöautojen osuus kasvaa varmasti autoilun murroksessa myös Suomessa ja mielestämme on hienoa toimia täällä alan edelläkävijän kanssa, sanoo tavara-autojen myyntijohtaja Antti Foudila Renaultin maahantuonnista.

24Rent on vuokrannut nykyisiä Renaulteja jo 35 829 kertaa. Jokainen ajo totuttaa asiakkaita sekä uuteen tapaan ostaa auton käyttöä palveluna, että nykyaikaisiin autoihin ja niiden ominaisuuksiin.

Palaute sekä hyvin varustelluista uusista autoista että nykyaikaisesta autoilupalveluista on ollut kiittävää. Jokainen varauskerta on asiakkaan silmissä kuin koeajo hänen tarpeisiinsa sopivalla autolla, joka onnistuu asiakkaan valitsemasta paikasta ja tälle sopivaan aikaan, jatkaa Hänninen.

Olen ollut alusta alkaen, eli vuodesta 2015 lähtien, hoitamassa asiakassuhdetta 24 Rentin kanssa ja olemme toimittaneet tänä aikana heille reilusti yli 100 Renault paketti- ja henkilöautoa, kertoo yritysmyyntipäällikkö Hannu Kuisma Autoverkkokauppa.fi:stä.

24 Rental Network Oy

24 Rental Network Oy on liikkumispalveluiden ja -tietojärjestelmien kehittämiseen keskittyvä täysin kotimaisessa omistuksessa oleva yritys, jonka yhteiskäyttöautoja löytyy yli 20 paikkakunnalta. Yrityksen ensimmäinen yhteiskäyttöautopalvelu 24Rent on mahdollistanut yhteiskäyttöautoilun maanlaajuisesti 300 ajoneuvollaan. Yrityksen minuuttiveloitteinen go now! -palvelu täydentää tarjontaa yhdensuuntaisten matkojen muodossa pääkaupunkiseudulla ja Oulussa.

Lisätietoja:
24 Rental Network, toimitusjohtaja Matti Hänninen, puh. 09 4245 1481
Palvelun kokeilu- ja kuvapyynnöt: viestinta@24rent.fi
www.24rent.fi

Autoverkkokauppa.fi ja Nordic Automotive Services

Autoverkkokauppa.fi on Bassadone Automotive Nordicin omistama tytäryritys ja palvelee asiakkaita Petikossa Vantaalla sekä myös verkossa osoitteessa www.autoverkkokauppa.fi. Renault maahantuoja on Nordic Automotive Services, joka kuuluu myös Bassadone Nordic yritysperheeseen.

Lisätietoja:
tavara-autojen myyntijohtaja Antti Foudila, antti.foudila@renault.fi, puh. 040 518 9962