RENAULT LIITTYY SAIPAN FANI- JA TUKIJOUKKOIHIN KAUDELLA 2014 - 2015

Renaultin Suomen maahantuoja Nordic Automotive Services Oy on allekirjoittanut Liiga-Saipa Oy:n kanssa yhteistyösopimuksen kaudelle 2014-2015.

Renault tulee näkymään vahvasti SaiPan peliasussa, Lappeenrannan jäähallissa sekä luonnollisesti SaiPan käyttämän autokaluston kautta Lappeenrannan liikenteessä. Renaultin jälleenmyyjänä Lappeenrannassa toimii Auto-Kilta Oy.

”SaiPa on profiloitunut pitkälti koko Suomen joukkueeksi ja varsinkin Meidän Pojat – slogan sopii hyvin Renaultin arvoihin, joten neuvottelut yhteistyöstä etenivät joutuisasti. Olemme mukana tukemassa SaiPaa, jotta edellisen kauden hyvä menestys saisi jatkoa ja katsojat saavat nauttia hyvästä jääkiekosta. Toivotamme SaiPalle menetystä alkavalla kaudella sekä SM-Liigassa että Champions Hockey Leaguessa. Me olemme vahvasti menossa mukana.”; kertoo Antti Ruhanen, Nordic Automotive Servicen Oy:n hallituksen puheenjohtaja.

Liiga-Saipa Oy:n toimitusjohtaja Riku Kallioniemi on tyytyväinen merkittävästä uudesta yhteistyöstä: ”Renault sopii hienosti urheilullisen ja keltamustan SaiPan kumppaniksi. Yhteistyökumppanit ovat keskeisessä osassa ammattiurheilua mahdollistamassa tulevaisuuden suunnittelua. Tarjoamme laajan kontaktipinnan niin kotimaassa kuin tulevalla kaudella myös Euroopassa ja tulemme olemaan Nordic Automotive Service Oy:n ja Renaultin luottamuksen arvoisia.”