Antti Tuiskusta Huawein brändilähettiläs – ”kasvutarinoissa on paljon samaa”

Huawei jatkaa Suomessa määrätietoista brändityötään julkistamalla yhteistyön Antti Tuiskun kanssa. Tuisku on yksi Suomen valovoimaisimmista tähdistä, jonka arvot ja persoona yhdistyvät luontevasti Huawein brändiin.

”Antti on positiivinen, persoonallinen ja laajasti pidetty. Antin kasvutarina alaa ravistelevaksi suunnannäyttäjäksi ja tyyli-ikoniksi puhuttelee. Näemme siinä paljon samaa kuin Huawein nousussa yhdeksi maailman johtavista älypuhelinvalmistajista”, Huawei Suomen markkinointi- ja viestintäjohtaja Sofia Lehtimäki kertoo.

Huawein juuri nimetty brändilähettiläs Antti Tuisku kommentoi tulevaa yhteistyötä: ”Jokaisella meillä on ihmisiä tai asioita, jotka saavat meidät loistamaan ja jotka tekevät meistä oman elämämme tähtiä. Meidän tavoite Huawein kanssa on saada mahdollisimman monta uutta tähteä syttymään ja tuikkimaan”.

Huawei on luonut Suomessa näyttäviä paikallisesti toteutettuja kampanjoita. Myös yhteistyöhön Tuiskun kanssa liittyy syksyllä käynnistyvä markkinointikampanja.

Huawei-yhteyshenkilö – kuluttajaliiketoiminta:
Sofia Lehtimäki, Huawei Technologies Oy, 050 308 2228, sofia.lehtimaki@huawei.com

Tuotelainat:
Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, prhuawei@republic.fi

Lisätietoa Huawei Consumer Business Groupista
Huawein tuotteita ja palveluja on saatavilla yli 170 maassa, ja niitä käyttää kolmasosa maailman väestöstä. Huawei oli vuonna 2017 maailman kolmanneksi suurin puhelinvalmistaja toimitettujen puhelinten kappalemäärissä mitattuna. Yhtiön 16 T&K-keskusta sijaitsevat Yhdysvalloissa, Saksassa, Suomessa, Ruotsissa, Venäjällä, Intiassa ja Kiinassa. Huawei Consumer BG on yksi Huawein liiketoimintayksiköistä, joka tuottaa muun muassa älypuhelimia, tietokoneita, tabletteja, puettavaa teknologiaa ja pilvipalveluita. Huawein maailmanlaajuinen verkosto on rakennettu yli 20 vuoden kokemuksella televiestintäteollisuudesta, ja yhtiö on omistautunut toimittamaan uusimpia teknologisia ratkaisuja kuluttajille ympäri maailmaa. Lue lisää: http://consumer.huawei.com

Huawei Suomi sosiaalisessa mediassa:
Facebook: https://facebook.com/HuaweiMobileFi
Instagram: https://instagram.com/HuaweiMobileFi