EISA valitsi Huawei P20 Pro:n vuoden parhaaksi älypuhelimeksi

Huawein lippulaivamalli P20 Pro on voittanut arvostetun European Image and Sound Associationin (EISA) Paras älypuhelin 2018–2019 -palkinnon. Puhelin sai tunnustusta laadusta, muotoilusta ja suorituskyvystä, ja yhtiötä kiiteltiin kyvystä tuottaa vuodesta toiseen tyylikkäitä, hyvin toimivia ja edukseen erottuvia laitteita.

EISA koostuu 55:stä arvostetusta kuluttajaelektroniikkaan keskittyvästä aikakauslehdestä 27 maasta. Vuosittain järjestettävässä EISA Awardsissa palkitaan onnistuneimpia kuluttajaelektroniikkatuotteita kuudessa kategoriassa.

Huawei saa vuoden parhaan älypuhelimen palkinnon EISA Awards -tapahtumassa Berliinissä 31.8. Yhtiö palkitaan tapahtumassa jo kuudetta vuotta peräkkäin.

”Meille paras palkinto on luoda älypuhelimia, joiden loistavat kameraominaisuudet antavat käyttäjillemme mahdollisuuden nauttia ja pitää hauskaa. Huawei P20 Pro auttaa käyttäjiämme ikuistamaan ja jakamaan ne hetket, jotka merkitsevät heille kaikista eniten”, sanoo Li Changzhu, Huawei Consumer Business Groupin puhelinliiketoiminnan varatoimitusjohtaja.

EISAn arvostelussa Huawei P20 Pro -puhelinta luonnehdittiin ”kehittyneimmäksi, innovatiivisimmaksi ja teknisesti loistavimmaksi älypuhelimeksi koskaan”. EISA kuvaili puhelinta myös ”mobiilikäyttäjän täydelliseksi kumppaniksi”, ”älypuhelinvalokuvaamisen suunnannäyttäjäksi” ja ”voittavaksi yhdistelmäksi erinomaista suorituskykyä, optiikkaa ja ammattitaitoa”.

”Huawei P20 Pro:n vallankumouksellisessa, Leica kanssa kehitetyssä kolmoiskamerassa on älypuhelinmarkkinoiden korkein pikselimäärä, 40 megapikseliä, sekä kolminkertainen optisen tarkennus ja viisinkertaisen hybriditarkennus. AIS-teknologian ansiosta Huawei P20 Pro on yksi harvoista laitteista, joilla voi kuvata pitkän valotusajan kuvia ilman jalustaa. Kameran ominaisuudet erottuva edukseen erityisesti hämärässä kuvatessa”, kertoo Huawein kuluttajaliiketoimintayksikön Sales Manager Jesse Kajes.

____

Huawei-yhteyshenkilö – kuluttajaliiketoiminta:
Sofia Lehtimäki, Huawei Technologies Oy, 050 308 2228, sofia.lehtimaki@huawei.com

Tuotelainat:
Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, prhuawei@republic.fi

Lisätietoa Huawei Consumer Business Groupista
Huawein tuotteita ja palveluja on saatavilla yli 170 maassa, ja niitä käyttää kolmasosa maailman väestöstä. Huawei oli vuonna 2017 maailman kolmanneksi suurin puhelinvalmistaja toimitettujen puhelinten kappalemäärissä mitattuna. Yhtiön 16 T&K-keskusta sijaitsevat Yhdysvalloissa, Saksassa, Suomessa, Ruotsissa, Venäjällä, Intiassa ja Kiinassa. Huawei Consumer BG on yksi Huawein liiketoimintayksiköistä, joka tuottaa muun muassa älypuhelimia, tietokoneita, tabletteja, puettavaa teknologiaa ja pilvipalveluita. Huawein maailmanlaajuinen verkosto on rakennettu yli 20 vuoden kokemuksella televiestintäteollisuudesta, ja yhtiö on omistautunut toimittamaan uusimpia teknologisia ratkaisuja kuluttajille ympäri maailmaa. Lue lisää: http://consumer.huawei.com

Huawei Suomi sosiaalisessa mediassa:
Facebook: https://facebook.com/HuaweiMobileFi
Instagram: https://instagram.com/HuaweiMobileFi