Emma Kimiläinen ja POP Vakuutus yhteistyöhön

Kilpa-autoilija sekä Liikenneturvan ennakoivan ja turvallisen ajon kouluttaja Emma Kimiläinen ja digivakuutusyhtiö POP Vakuutus aloittavat laajamittaisen sisältöyhteistyön. Käytännössä tämä tulee tarkoittamaan yhteistyössä tuotettua mielenkiintoista sisältöä turvallisesta autoilusta ja kilpa-autoilijan arjesta eri kanaviin. Lisäksi Kimiläinen tulee olemaan mukana POP Vakuutuksen tuotesuunnittelussa, kampanjoissa ja tapahtumissa.

Kilpa-autoilija sekä Liikenneturvan ennakoivan ja turvallisen ajon kouluttaja Emma Kimiläinen ja digivakuutusyhtiö POP Vakuutus aloittavat laajamittaisen sisältöyhteistyön. Käytännössä tämä tulee tarkoittamaan yhteistyössä tuotettua mielenkiintoista sisältöä turvallisesta autoilusta ja kilpa-autoilijan arjesta eri kanaviin. Lisäksi Kimiläinen tulee olemaan mukana POP Vakuutuksen tuotesuunnittelussa, kampanjoissa ja tapahtumissa.

- Naiskilpa-autoilijana Emma ravistelee kuluneita stereotypioita naiskuskeista ja on lisäksi Liikenneturvan ennakoivan ajon kouluttaja eli turvallisen ajon asiantuntija. Hän jakaa POP Vakuutuksen kanssa samoja arvoja, joten yhteistyö on molemmille osapuolille luontevaa, toteaa POP Vakuutuksen Jani Engberg.

- POP Vakuutuksen raflaava ja humoristinen tyyli sopii minulle ja he haluavat puhua samoista asioista kuin minäkin: liikenneturvallisuuden lisäämisestä ja naisautoiluun liittyvien, aikansa eläneiden negatiivisten stereotypioiden ja harhaluulojen murtamisesta, Kimiläinen vahvistaa.

- Näen yhteistyön tilaisuutena herättää erityisesti naiskuskeja kiinnostumaan autoilusta ja autovakuutuksista, sillä vakuutukset ovat toki tärkeä osa turvallista ja ennakoivaa liikennöintiä, Kimiläinen jatkaa.

Yhteistyön ansiosta myös Kimiläisen kilpa-auton numero vaihtuu. Ensi kaudella Kimiläisen kilpa-auton numero on 77 POP Vakuutuksen liikennevakuutuksen korkeimman bonusluokan mukaan.  Kimiläinen kisaa rata-autoilun STCC-sarjassa Ruotsissa. POP Vakuutuksen ja Kimiläisen yhteistyö kestää ainakin vuoden 2016 loppuun.

Lisätietoa POP Vakuutuksen ja Emman yhteistyöstä löytyy osoitteesta https://yritys.popvakuutus.fi/blogi/yhteistyossa-emman-kanssa/

Lisätietoa:

Myynti- ja markkinointijohtaja Jani Engberg, jani.engberg@suomenvahinkovakuutus.fi, +358 (0)40 738 7877

Emma Kimiläinen, +358 (0)45 889 2662

POP Vakuutus on uuden ajan suomalainen digivakuutusyhtiö, joka tarjoaa asiakkailleen selkeitä ja edullisia vahinkovakuutuksia verkossa. POP Vakuutuksen valtteja ovat ymmärrettävä viestintä, totuttua paremmat verkko- ja mobiilipalvelut sekä mutkaton asiakaspalvelu. POP Vakuutus on Suomen Vahinkovakuutus Oy:n markkinointinimi. www.popvakuutus.fi