Gal Gadot tähdittämään Huawein P20 -sarjaa

Sankarirooleista tunnettu, israelilainen Gal Gadot nähdään uuden Huawei P20-sarjan keulakuvana. Tyylikäs, suorituskykyinen ja tekoälyä hyödyntävä Huawei P20-sarja on avuksi monissa nopeissa tilanteissa.

Gal Gadot kokee olevansa sekä näyttelijä että artisti etsien inspiraatiota molempiin rooleihinsa: ”Otan tuhansia kuvia ja enkä aluksi ymmärtänyt, miten voisin hyötyä tekoälystä kuvien ottamisessa. P20 Prota käyttäessäni huomasin, että minun ei esimerkiksi tarvitse enää huolehtia samalla tavalla monista pienistä yksityiskohdista kun valitsen kuvia sosiaalisen median kanaviini.”

Uutuussarjan huippuinnovaatiot auttavat kuluttajaa

Huawei on tehnyt useita vuosia yhteistyötä monien alansa edelläkävijäyritysten, kuten Leican kanssa. Tavoitteena on ollut kehittää huippuinnovaatioita kuluttajien tarpeisiin. Huawei P20 Pron tekoälyä hyödyntävän Leica-kolmoiskameran avulla puhelimen käyttäjän kuvista yhä useampi on onnistuneempi, ja erityisesti hämärässä kuvaaminen on entistä helpompaa.

Puhelinten käyttäjät ovat entistä globaalimpia, oppineempia, visuaalisempia ja teknisempiä. Huawei P20 -sarjan puhelinten suunnittelua ovat ohjanneet alansa edelläkävijät ja ennen kaikkea tulevaisuuden rakentajat ja muokkaajat – Gal Gadot on yksi heistä.

”Teknologia on olennainen osa elämääni ja se helpottaa arkisia tarpeitani. Kun matkustan työni vuoksi tai perheeni kanssa, yritän tallentaa parhaat hetket muistoiksi. Toisaalta teknologia, ja erityisesti pitkäkestoisella akulla sekä pikalatausmahdollisuudella varustettu puhelin, antaa tunteen siitä, että selviän yllättävistäkin tilanteista missä ja milloin vain”, summaa Gadot.

”Gal Gadot luovii menestyksekkäästi uran ja perhe-elämän luomassa arjen aallokossa. Huawein tapaan Gadot uskoo päämääriin ja niiden saavuttamiseen. Älypuhelin on tässä yhteydessä enemmän kuin laite. Se on kommunikointivälineen lisäksi tapa ilmaista itseä ja avuksi monien tilanteiden ratkaisemisessa”, avaa Huawein kuluttajaliiketoimintayksikön markkinointijohtaja Sofia Lehtimäki Gadotin valintaa osaksi uutuuskampanjaa, joka nähdään myös Suomessa valtakunnallisena toteutuksena muun muassa ulkomainoksissa ja televisiossa.

Video: https://youtu.be/an1jPVNVCH8

Huawei-yhteyshenkilö – kuluttajaliiketoiminta:
Sofia Lehtimäki, Huawei Technologies Oy, 050 308 2228, sofia.lehtimaki@huawei.com

Lisätiedot:
Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, prhuawei@republic.fi

Kuvat: https://goo.gl/aXZduk

Huawei Suomi sosiaalisessa mediassa:
Facebook: https://facebook.com/HuaweiMobileFi
Instagram: https://instagram.com/HuaweiMobileFi
Twitter: https://twitter.com/HuaweiMobileFi

Lisätietoja Huaweista
Huawei on johtava maailmanlaajuinen informaatio- ja viestintäteknologian (ICT) ratkaisujen tarjoaja, joka palvelee telealan operaattoreita, yrityksiä, kuluttajia ja julkista sektoria. Huawei tekee myös tiivistä yhteistyötä yliopistojen kanssa ympäri maailman. Huawein innovatiivisia ICT-ratkaisuja, -tuotteita ja -palveluita käytetään yli 170 maassa. Vuonna 1987 perustettu Huawei on yksityinen yritys ja täysin työntekijöidensä omistama.

Huawei työllistää maailmanlaajuisesti yli 180 000 henkilöä, ja yrityksen 9 900 Euroopassa olevasta työntekijästä 1 200 työskentelee tutkimuksen ja tuotekehityksen (T&K) parissa. Yrityksellä on 18 T&K-keskusta kahdeksassa Euroopan maassa (Suomi, Belgia, Ranska, Saksa, Irlanti, Italia, Ruotsi ja Iso-Britannia) ja se operoi lukuisia innovaatiokeskuksia yhteistyössä tele- ja ICT-alan partnerien kanssa