Haglöfs V Series Raw Anorak -takki yhdistää muodin huipputeknologiaan

Haglöfsin uusi V Series Raw Anorak -takki yhdistää materiaali-innovaation ja huippudesignin. Se on äärettömän kestävä ja ympäristöä säästävä tekninen kuoritakki ulkoiluun. V Series Raw Anorak on Haglöfsin toinen tuote ekslusiivisessa Haglöfs V series -mallistossa.

Vuodesta 1914 lähtien Haglöfs on tunnettu huippuinnovatiivisista ja -teknologisista tuotteistaan. V Series -mallisto lanseerattiin vuonna 2017 testatakseen rajoja niin materiaalien käytössä, kuin suunnittelussakin. Se on suunnattu teknisistä vaatteista ja designista pitäville aktiiviharrastajille, mutta myös muodin ystäville.

Nyt Haglöfs esittelee V series Raw Anorak -takin – saumoistaan teipatun, värjäämättömän ja fluorihiilivapaan kolmikerrosmateriaali-anorakin. Takki on tehty käyttäen Haglöfsin omaa PROOFTM-materiaaliteknologiaa, joka takaa täyden tuulen- ja vedenpitävyyden rankoissakin ulkoiluolosuhteissa. Takin suunnittelun lähtökohdat olivat selkeät: innovatiivisuus, yksinkertaisuus, suojaavuus sekä kestävyys, joiden seurauksena V Series -anorakki on myös ekologinen valinta.

“V Series asettaa riman korkeimmalle tasolle ulkoiluvaatteiden suunnittelussa. Raw Anorak suunniteltiin ennennäkemättömän pitkäkestoisimmaksi sekä korkeimman suorituskyvyn omaavaksi tuotteeksi. Siksi se on tehty täysin kierrätetystä nylonkankaasta ja vahvistettu VectranTM -materiaalilla, jota käytetään esimerkiksi syvänmeren tutkimusten kaapeleissa. Uskomaton materiaali on paitsi kevyt ja tyylikäs, ja se kestää käytössä vuosikymmenet”, Jenny Kjellbom, Haglöfsin Senior Designer kertoo.

”Tämä anorakki on erilainen perinteisiin ulkoilutakkeihin verrattuna. Materiaali on jätetty sen luonnolliseen valkoisen sävyyn, sillä ohittamalla värjäysprosessin säästimme uskomattoman määrän vettä”, Kjellbom jatkaa.

V series Raw Anorak – avainominaisuudet

• Kolmikerroksinen, värjäämätön PROOFTM ECO -kangas 94 % kierrätettyä polyamidia 6 % VectranTM ripstop-neulosta PU-kalvolla ja trikoovuorella. 149g/m2
  • Vedenkestävyys > 20 000 mm
  • Hengittävyys (inverted cup): > 10 000 g/m2/24h
  • Vectranä:illa vahvistettu repeämätön ripstop-rakenne ja kierrätetty polyamidi tuovat poikkeuksellista lujuutta
  • Fluorihiilivapaat DWR-käsitellyt pinnat auttavat veden ja lian hylkimisessä
  • Taitteet etukauluksessa ja helmassa suojaavat ja mahdollistavat rajoittamattoman liikkuvuuden
  • Pitkä sivuvetoketju
  • Napillinen hihan säätö, napit hupun takana ja vartalon sivuilla auttavat takin istuvuuden säädössä
  • Iso vetoketjullinen etutasku
  • Keskitakamitta 97 cm (miesten koko L)

V series Raw Anorak tulee myyntiin rajoitettuna eränä. Unisex koot S–XL. Suomessa mallistoa myyvät haglöfs.fi ja Scandinavian Outdoor Forum Helsinki.

Lisätiedot, tuotelainat ja haastattelupyynnöt: Republic Showroom, press@republic.fi, +358 50 537 0210
Kuvat: https://drive.google.com/open?id=1osL6jMmh7h3TZmC21ue2juSqSdah6nL2
Tiedustelut: haglöfs.fi
Hinnat: 750 €