HARLEY-DAVIDSON LAITTAA ISON VAIHTEEN SILMÄÄN VUODEKSI 2019

Täyden kattauksen valikoima sisältää muun muassa tehokkaan power cruiserin, päivitetyt Touring-, Trike- ja CVO-mallistot sekä täysin uuden tietoviihdejärjestelmän.

• Uusi FXDR 114 yhdistää drag racingin tyylin ja 114ci Milwaukee-Eight -moottorin tehon
  • 114ci Milwaukee-Eight -moottorit saa valikoituihin Touring-moottoripyöriin
  • Edistyksellinen käsiteltävyys Trikelle, sekä 114ci Milwaukee-Eight-moottorit
  • Täysin uusi, aiempaa nopeampi ja terävämpi tietoviihdejärjestelmä sisältää Apple CarPlayn
  • CVO-mallisto saa uuden näyttävän maalaustyön ja ensiluokkaisen äänijärjestelmän
  • Genuine Motor Accessories -varustemallisto päivitetty uusien mallien mukaisesti, sekä uusi FXRG Touring/Urban -vaatemallisto

Uuden 2019 Harley-Davidson® FXDR™ 114:n huima suorituskyky määrittää tahdin Harley-Davidsonin uusille moottoripyörille, lisävarusteille ja tarvikkeille, joissa yhdistyvät tuore tyyli, kutkuttava suorituskyky ja edistyksellinen teknologia.

Siitä on alle kuukausi, kun Motor Company julkisti tulevaisuudensuunnitelmansa tuotteiden lanseeraamiseksi brändille uusiin kategorioihin sekä raskaiden Touring- ja Cruiser-malliensa edistämiseksi. Nyt yhtiö esittelee uutuustuotteiden valikoiman, joka inspiroi ihmisiä ympäri maailman hyppäämään Harley-Davidsonin satulaan ja kokemaan ajamisen riemun.

Heather Malenshek, Harley-Davidsonin markkinoinnin varapresidentti: “Harley-Davidsonille leimallinen innovointi on läsnä kaikissa vuoden 2019 uutuustuotteissamme. Muotoilua, teknologiaa ja suorituskykyä parantava innovointi kannustaa Harley-Davidsonin faneja ja uuden sukupolven kuljettajia jakamaan moottoripyöräilyn täydellisen vapauden.”

2019 FXDR 114

FXDR 114 on anteeksipyytelemätön power cruiser, joka vie Harley-Davidson-malliston suorituskyvyn uudelle tasolle. FXDR 114:ssä yhdistyvät Milwaukee-Eight® 114 -moottorin vastaansanomaton voima sekä kevyiden alumiini- ja komposiittiosien arastelematon käyttö. Näihin lukeutuvat uusi alumiininen takahaarukka ja alarunko, kevyet vanteet sekä komposiittilokasuojat, jotka yhdessä voimistavat pyörän käsiteltävyyttä ja suorituskykyä.

FXDR 114 on varusteltu tehokkaimmalla moottorilla, jonka Softail-alustaan voi saada, eli Milwaukee-Eight 114 V-Twinillä, joka puskee jopa 161 Nm (119 ft-lb.) vääntömomenttia 3 500 rpm:llä (yhdysvaltalaisessa mallissa). Vahva ja jäykkä Softail-alusta ja huippulaadukas jousitus palkitsevat määrätietoiset kuljettajat henkeäsalpaavalla ketteryydellä näiden puikkelehtiessa läpi mutkittelevien pikkuteiden ja ruuhkaisan kaupunkiliikenteen. FXDR 114 tarjoaa enemmän kallistuskulmaa kuin mikään muu Softail-malli.

FXDR 114 on sitoutunut suorituskykyyn ja viestii tämän myös ulkomuodollaan. Sen muotoilu on saanut innoituksensa suoraan drag stripiltä, mistä osoituksena ovat muotoiltu nopeusnäyttö, lyhennetty takaosa ja solo-istuin. Takalokasuoja on rakennettu halaamaan massiivista 240 mm:n rengasta, jonka kanssa se liikkuu läpi koko jousituksen toimintasäteen, tehden siitä lähes näkymättömän FXDR 114:n ollessa liikkeessä.

(Täydelliset yksityiskohdat FXDR 114:stä löytyvät tiedotteen loppupäästä).

2019 TOURING JA TRIKE

Harley-Davidson jatkaa Touring- ja Trike-malliensa kehittämistä suorituskykyä, toiminnallisuutta ja tyyliä edistävällä teknologialla.

Täysin uusi tietoviihdejärjestelmä

Uusi Boom! Box™ GTS -tietoviihdejärjestelmä valikoiduille Harley-Davidsonin Touring- ja Trike-moottoripyörille näyttää modernilta sekä tarjoaa uusimpien mobiililaitteiden tunnun ja käytännöllisyyden ja nimenomaisesti moottoripyöräilyyn suunnitellut ominaisuudet – kestävyydestä tinkimättä. Lisäksi se on yhteensopiva Apple CarPlayn kanssa (kun mikrofoni on käytössä valinnaisilla Harley-Davidson® Genuine Motor Accessories -kuulokkeilla) ja siinä on hands free-äänentunnistus.

Trike-malliston edistyksellinen käsiteltävyys

Täysin uusi sähköinen Reflex Linked Brake -jarrujärjestelmä vuoden 2019 Harley-Davidsonin Tri-Glide Ultralle ja kolmipyöräiselle Freewheeler-moottoripyörälle sisältää lukkiutumattomat ABS-jarrut, pitokontrolli- ja luistonestojärjestelmän sekä linkitetyt etu- ja takajarrut. Ominaisuuksien yhteisvaikutuksen ansiosta kuljettaja voi ajaa aiempaa suuremmalla itseluottamuksella.

Täysin uusi, huippulaadukas Harley-Davidsonin Touring-jousitusteknologia parantaa vuoden 2019 Harley-Davidson Tri-Glide Ultran ja Freewheelerin ajon laatua huomattavasti ja helpottaa jousen esijännityksen säätämistä.

114ci Milwaukee-Eight-voimanpesä

Valikoiduissa vuoden 2019 Harley-Davidsonin Touring- ja Trike-moottoripyörissä on voimanpesänä Milwaukee-Eight 114 -moottori. 114 kuutiotuumallaan Milwaukee-Eight 114:n moottoritilavuus on suurin kaikista Harley-Davidson-tehtaan tarjoamista standardimalleista, mikä mahdollistaa ohituksia helpottavan vahvan kiihtyvyyden.

2019 LIMITED EDITION CVO-MALLISTO

Kolme rajallisessa tuotannossa olevaa vuoden 2019 Harley-Davidson® Custom Vehicle Operations™ (CVO) -moottoripyörää tarjoaa henkeäsalpaavaa viimeistelyä, edistynyttä teknologiaa, eksklusiivisia komponentteja ja äärimmäistä paneutumista yksityiskohtiin. Huipputehokkaan Milwaukee-Eight® 117 -moottorin saa eksklusiivisesti CVO-malleihin, ja uusi Boom!™ Box GTS -tietoviihdejärjestelmä löytyy standardina jokaisesta vuoden 2019 CVO™-mallista.

2019 CVO™ Limited

Kuljettajalle, joka odottaa saavansa pyörältään kaiken – luksusta, suorituskyvyn, ominaisuudet ja tyylin. CVO Limited -malli on esimerkki pitkän matkan touring-mukavuudesta ja -luksuksesta.

2019 CVO™ Street Glide®

Särmikäs custom bagger, jossa on todellista hot rod -suorituskykyä ja tajunnanräjäyttävä, huippulaadukas äänijärjestelmä.

2019 CVO™ Road Glide®

Erottuva, uhkaava tyyli yhdistyy pitkän matkan mukavuuteen suorituskykyisessä touring-moottoripyörässä, joka on valmis pitkiä maanteitä ja myöhäisiä öitä varten.

2019 GENUINE MOTOR ACCESSORIES

Harley-Davidson® Genuine Motor Accessories -varusteita kehitetään samanaikaisesti uusien moottoripyörien kanssa, jotta kaikkien kustomointivaihtoehtojen tukena on korkeat soveltuvuuteen, viimeistelyyn ja testaamiseen liittyvät alkuperäisvalmistajan OEM-standardit. Valtuutetut Harley-Davidson® -jälleenmyyjät ovat kustomoinnin ammattilaisia, jotka parhaiten osaavat auttaa Harley-Davidson® Genuine Motor Parts & Accessories -lisävarusteiden valitsemisessa ja asentamisessa.

Vuoden 2019 kohokohtia ovat muun muassa:

7-tuumaisen Daymaker® Adaptive LED-etuvalon patentoidut sensorit ja etuvaloon integroitu elektroniikka, jotka yhdessä osaavat määritellä moottoripyörän kallistuskulman ja automaattisesti heijastaa lisää valoa käännöksissä valaistakseen tien sellaisia alueita, joita perinteiset LED-valot saattavat jättää valaisematta.

Uuden Dominion™-malliston turvin voi ainutlaatuisella tavalla personoida yksittäisiä varusteita lähes loputtomasti kustomoiden. Tämä mallisto on tarjolla kiiltomusta-anodisoiduilla ja pronssijauhepäällysteisillä pohjaväreillä ja sisältää vaihdettavia viimeistelyosia, joita voi yhdistellä miten vain haluaa. Vaihtoehdoista löytyy harjattu musta, pronssijauhepäällyste, anodisoitu harjattu oranssi ja harjattu alumiini. Tämä huippulaadukas varustemallisto korostaa uskaliasta, suorituskykyistä ajotyyliä.

Suorituskykyä lisäävät Screamin' Eagle® Stage Upgrade -parannukset on suunniteltu antamaan kohdennetusti lisää vääntö- ja hevosvoimaa, mikä poistaa sen arvailun ja virheiden kautta oppimisen, joka yleensä liitetään moottorin modifiointiin. Uusi 4,5-tuumainen Screamin’ Eagle® -äänenvaimennin Harley-Davidsonin Sport Glide® -mallille mahdollistaa Screamin’ Eagle® -tasot I–IV. Uusi Screamin’ Eagle® -ajastinkansi ja Milwaukee-Eight -moottorin insertit näyttävät, mitä sisältä löytyy. Mukana on ensiluokkainen metallimedaljonki, johon on merkitty joko 107:n, 114:n tai 117:n moottoritilavuus ja Stage-taso.

UUSI FXRG-MALLISTO

Aja milloin haluat, minne haluat. Uusi FXRG®-mallisto luotiin intohimoisille moottoripyöräilijöille, jotka vaativat ajojärjestelmältä tiellä testattua muotoilua, kokonaisvaltaisen kustomoitavaa mukavuutta ja monipuolisuutta erilaisten ajo-olosuhteiden selättämiseksi.

FXRG Touringia varten

Uudet FXRG Triple Vent -systeemiä hyödyntävät, vedenkestävät takit miehille ja naisille (materiaalina joko nahka tai tekstiili) tarjoavat mukavuutta vuoden ympäri, lähestulkoon missä olosuhteissa tahansa. Niiden valmistuksessa on käytetty innovatiivista teknologiaa ja materiaaleja, muun muassa kosteutta hylkivää Coolcore®-vuorausta ja venyviä Cordura®-nauhoja istuvuuden ja mukavuuden maksimoimiseksi. Näiden takkien vastinparit ovat uudet vedenkestävät FXRG-päällyshousut. Koska Touring-kuljettajalla täytyy olla hyvät mahdollisuudet kerrospukeutumiseen säästä riippuen, uudessa FXRG-mallistossa on sekä pohjakerrastoja että lämpöeristettyjä välikerrastoja, jotka on suunniteltu nimenomaisesti moottoripyöräilyä varten.

FXRG kaupunkiajoon

Kaupungin ajoympäristö vaatii varusteita, joiden suunnittelussa on otettu huomioon turvallisuus, mukavuus ja vapaa liikkuvuus. Uusi FXRG® Gratify slim fit -koon nahkatakissa ja miesten FXRG® slim fit -koon ajotakeissa yhdistyvät moderni tyyli, hyvät suojausominaisuudet sekä mukavuus, jota lisäävät muun muassa kosteutta hylkivä Coolcore®-vuoraus, istuvuutta parantavat power stretch -materiaalit, kevyet ja helposti riisuttavat CE-sertifioidut suojat ja kehon lämpöä pois päästävä rei’itys. Kuljettajat voivat käyttää näitä takkeja esimerkiksi uusien hankausta estävien FXRG® Armalith® Denim -ajofarkkujen kanssa.

Kokonaisuudessaan FXRG-mallisto sisältää kolme uutta FXRG-kypärää ja vedenkestävät FXRG Dual Chamber Gauntlet -hanskat.

Lisätietoja Harley-Davidsonin vuoden 2019 malliston moottoripyöristä, vaatteista ja lisävarusteista saa osoitteesta H-D.com.

HARLEY-DAVIDSON LISÄÄ KIERROKSIA TÄYSIN UUDELLA POWER CRUISERILLA: 2019 FXDR 114

Uusi aggressiivinen FXDR 114™ on sitoutunut suorituskykyyn ja viestii sen drag stripin inspiroimalla muotoilullaan. Drag stripillä asfalttiin kohdistuvan vääntömomentin hienosäädöstä on tehty taiteenlaji, joka saa adrenaliinin virtaamaan.

• Varusteltu renkaille kyytiä antavalla 114ci Milwaukee-Eight V-twin -teholla
  • Pyörä rakentuu Softail® -alustalle ja siinä on kevyet alumiiniset vanteet ja takahaarukka
  • Komposiittiosien arastelematon käyttö tekee pyörästä kevyen

Uudessa Harley-Davidson® FXDR™ 114:ssä on drag stripin armotonta aggressiota yhdistettynä tekniseen särmään. Se on anteeksipyytelemätön power cruiser, joka vie Harley-Davidson-malliston suorituskyvyn uudelle tasolle. Pyörässä yhdistyvät Milwaukee-Eight® 114 -moottorin vastaansanomaton voima sekä kevyiden alumiini- ja komposiittiosien arastelematon käyttö. Lopputuloksena on kone, jonka suorituskyky on kokonaisvaltaisesti voimistunut.

FXDR 114 on kymmenes Softail®-alustalle perustuva Harley-Davidson, joka on esitelty tänä vuonna, ja viimeisin 100 suorituskykyisen moottoripyörän joukosta, jotka yhtiö suunnittelee lanseeraavansa vuoteen 2027 mennessä.

David Latz, Harley-Davidsonin tuotepäällikkö: “Tällä moottoripyörällä ajaminen on tajunnanräjäyttävää. FXDR 114 rakentuu kykeneväisen Softail-alustan ympärille ja siinä on Milwaukee-Eight 114:n teho, huippulaadukas etu- ja takajousitus sekä paljon uusia, painoa vähentäviä osia ja materiaaleja. Tämä on power cruiser, jolla on poikkeukselliset ajo- ja käsiteltävyysominaisuudet.”

Brad Richards, Harley-Davidsonin muotoilun varapresidentti: “FXDR 114:n ulkomuoto ilmaisee sen suorituspotentiaalia ja korostaa niitä teknisiä ominaisuuksia, jotka erottavat sen Softail-malliston muista pyöristä. Drag bike -tyyli elää vahvana kaltevassa ja käännetyssä etuosassa, massiivisessa ilmanotossa ja pakoputkistossa, vanteiden suhteellisessa kontrastissa sekä lyhennetyssä takaosassa. Varmistimme, että pyörässä korostuvat myös puhtaasti tekniset elementit, kuten alumiininen takahaarukka, ohjaimiin täysin integroitu digitaalinen laitteisto ja näkyvä ulkoinen jousituksen säätäjä. Ne auttavat määrittämään pyörän missiota, eli puhdasta suorituskykyä suorien ulkopuolellakin.”

FXDR 114:n alumiinisen takahaarukan avulla saavutetaan 4, 62 kilon painonpudotus (6,25 kg vs. 10,88 kg, eli 43% vähemmän) verrattuna teräksiseen Softail-takahaarukkaan 240-millisellä takarenkaalla. Koska tämä on jousittamatonta painoa (massa on jousituksen alapuolella), sillä on merkittävä vaikutus takajousituksen suorituskykyyn, jota tehostaa entisestään kevyt 18-tuumainen alumiininen levypyörä takana.

19-tuumainen taottu alumiininen Ace-etupyörä on suunniteltu kevyeksi ja siinä on erittäin ohuet puolat. FXDR 114:n istuinta ja takaosaa tukee valualumiinisilla putkilla vahvistettu alarunko, ja takaosa on komposiittia. Tämä yhdistelmä korvaa teräksisen alarungon sekä teräksisistä ja alumiinisista lokasuojista koostuvan tukirakenteen, joka löytyy muista Softail-malleista, ja se vähentää painoa noin 3,17 kilon verran. Etu- ja takalokasuojat on rakennettu kevyestä komposiittimateriaalista.

Lisätietoja vuoden 2019 Harley-Davidson FXDR 114:stä saa osoitteesta H-D.com.

KOLME UUTTA HARLEY-DAVIDSONIN CUSTOM VEHICLE OPERATIONS (CVO) -MALLIA VALMIINA VUODELLE 2019

Custom Vehicle Operations™ (CVO) -ohjelma kehittää rajallisessa tuotannossa olevia Harley-Davidson-moottoripyöriä kaikkein vaativimmille asiakkaille. Niissä käytetään usein sellaisia viimeistelyjä, materiaaleja ja lisäosia, jotka ovat saatavilla vain ja ainoastaan CVO-malleille.

• Kaikissa vuoden 2019 malleissa on henkeäsalpaavan hienot viimeistelyt
  • Jokainen on eksklusiivisesti varusteltu Milwaukee-Eight® 117ci -moottorilla
  • Unohtamatta eksklusiivisia komponentteja ja täysin uutta, huippulaadukasta Boom!™ Box GTS -tietoviihdejärjestelmää
  • Rakennettu tinkimättömästi siten, että jokaiseen yksityiskohtaan on paneuduttu äärimmäisen tarkasti

KOLME TOISISTAAN POIKKEAVAA VAIHTOEHTOA MUOTOILUUN

Jotta jokaisen asiakkaan makuun voidaan vastata parhaalla mahdollisella tavalla, jokainen uusi 2019 CVO-kone on saatavilla kolmella toisistaan poikkeavalla muotokäsittelyllä. Pyörän voi valita esimerkiksi säihkyvällä voimanpesällä, kromisilla yksityiskohdilla ja kaksisävyisellä maalilla tai tummien ja kiiltävien viimeistelyiden yhdistelmällä – miksei jopa todella tummanpuhuvalla ilmeellä, jossa on monokromia ja fade-maalaus.

Vuoden 2019 CVO-mallisto:

2019 CVO Limited

UUTTA Blaze Red -raita moottorin kannen venttiilikoteloissa.

UUTTA Tomahawk-vanteet, 19-tuumainen edessä ja 18-tuumainen takana.

UUTTA Kahuna Collection -sarja (vaihdevivut, jarrupolkimen suojukset, äänenvaimentimien päätyosat, lämmitetyt kahvat sekä kuljettajan ja matkustajan astinlaudat).

UUTTA Maalivaihtoehdot:

1. Auburn Sunglo/Rich Bourbon/Black Hole kontrastikromatuilla Tomahawk-vanteilla.
  2. Red Pepper/Wineberry/Magnetic Grey kontrastianodisoiduilla Tomahawk-vanteilla.
  3. Magnetic Grey Fade kontrastianodisoiduilla Tomahawk-vanteilla.

2019 CVO Street Glide®

Malliesimerkki särmikkäästä custom baggerista, jossa on todellista hot rod -suorituskykyä ja tajunnanräjäyttävä, huippulaadukas äänijärjestelmä.

UUTTA Blaze Red -raita moottorin kannen venttiilikoteloissa.

UUTTA Kahuna Collection -sarja, ja joissakin komponenteissa punainen Bar & Shield -upote (vaihdevivut, jarrupolkimen suojukset, äänenvaimentimien päätyosat, lämmitetyt kahvat sekä kuljettajan ja matkustajan astinlaudat).

UUTTA Maalivaihtoehdot:

1. Charred Steel/Lightning Silver kontrastikromatuilla Talon-vanteilla.
  2. Wineberry/Black Forest kontrastianodisoiduilla Talon-vanteilla.
  3. Black Forest kontrastianodisoiduilla Talon-vanteilla.

2019 CVO Road Glide®

UUTTA Blaze Red -raita moottorin kannen venttiilikoteloissa.

UUTTA Fang-etuspoileri tuo ilmeeseen dramaattisuutta.

UUTTA Screamin’ Eagle® Heavy Breather -ilmanpuhdistin, joka istuu rohkeaan hot rod -tyyliin.

Eksklusiiviset Knockout™-vanteet – 21-tuumainen edessä ja 18-tuumainen takana. Kyseessä on ainut tehdasasennettu 21-tuumainen etuvanne, jonka Harley-Davidson tarjoaa Touring-moottoripyöriinsä. Jousitus on suunniteltu toimimaan saumattomasti yhteen vannekoon kanssa, mikä mahdollistaa optimaalisen suorituskyvyn, käsiteltävyyden ja ajolaadun ilman, että lisäosien asennuksessa täytyy tehdä kompromisseja.

UUTTA Maalivaihtoehdot:

1. Charred Steel/Lightning Silver/Black Hole kontrastikromatuilla Knockout-vanteilla sekä kiiltävillä kromisuojilla ja -pakoputkella.
  2. Red Pepper/Magnetic Grey/Black Hole kontrastianodisoiduilla Knockout-vanteilla.
  3. Mako Shark Fade kontrastianodisoiduilla Knockout-vanteilla.

PREMIUM-MAALI JA -VIIMEISTELY

Harley-Davidson CVO -malleissa on eksklusiiviset värivaihtoehdot. CVO-malleissa on myös täysin uusia vaihtoehtoja ilmeen viimeistelemiseksi.

Ainoastaan Harley-Davidsonille kehitetty, alhaalta ylöspäin sävyä vaihtava CVO Fade Paint on erittäin vaativa pintaviimeistely. Se on suunniteltu tarkkaan täydentämään pyörän muiden osien muodostamaa kokonaisuutta sekä luomaan illuusion siitä, että moottoripyörä olisi valaistu alapuolelta. Tässä useita maalikerroksia vaativassa, piiruntarkassa viimeistelyssä on hyödynnetty robotiikkaa.

Tummanpuhuva Black Onyx on tarjolla CVO Road Glide- ja CVO Street Glide -malleihin. Tämä kromin päälle tehty huurteenomainen pinta on alun perin kehitetty armeijan sekä jalokivibisneksen käyttöön. Se on erittäin kestävä, mutta samalla hyvin ohut, joten kromin hehku pääsee viimeistelyn alta esille.

SUORITUSKYKYISET MOOTTORIT

Milwaukee-Eight® 117 -moottori on saatavissa vain CVO-malleihin. Siinä on nimensä mukaisesti 117 kuutiotuumaa, suorituskykyinen nokka-akseli, pakosarja ja korotettu 10.2:1 kompressiosuhde tuottaen 169,5 Nm (125 ft. lbs.) vääntöä. Vuoden 2019 Milwaukee-Eight 117 CVO:n tunnistaa kirkkaanpunaisesta Blaze Red -nauhasta moottorin kannen venttiilikotelossa.

CVO-TEKNOLOGIA

Uusi Boom!™ Box GTS -tietoviihdejärjestelmä on vakiona kaikissa vuoden 2019 CVO-malleissa.

Langattomat kuulokkeet sekä Bluetooth-toiminnallisuudella varustettu Boom! Box GTS on vaivaton käyttää ja tarjoaa erittäin korkean äänenlaadun. Kuulokkeiden kantama on jopa 1 maili ja sen avulla voi viestiä peräti 8 yhteensopivan kuulokejärjestelmän kanssa. CVO Limited -malleissa mukana tulee kaksi langatonta kuuloketta; CVO Street Glide ja CVO Road Glide -malleissa on mukana yksi langaton kuulokesetti.

Sekä etu- että takarenkaan paineita seuraavan järjestelmän välittämät tiedot näkyvät Boom! Box -näytöllä, samoin järjestelmän varoitukset, jos paine laskee liian alhaiseksi tai jos paineet häviävät kokonaan esimerkiksi rengasrikon vuoksi.

PREMIUM BOOM!AUDIO

CVO Street Glide: kuusi Boom!™ Stage II bi-amped -kaiutinta (sijoitettu katteisiin, tuulenohjaimiin ja satulalaukkujen kansiin) tarjoaa yhteensä 900 wattia tehoja (150 wattia per kanava, kolme erillistä 300 watin vahvistinta) – kokonaisuus on Harley-Davidsonin tehdasasenteisista audiojärjestelmistä tähänastisista jäätävin tarjoten rikkaan sekä kirkkaan äänimaailman.

CVO Limited: neljä Boom! Stage I -kaiutinta (sijoitettu katteisiin sekä Tour-Pak® -kuljetuslaukun yhteyteen), kokonaisuuteen kuuluu yksittäinen vahvistin, joka tuottaa 75 wattia per kanava.

CVO Road Glide: neljä Boom! Stage II bi-amped -kaiutinta (sijoitettu katteisiin sekä satulalaukun kanteen) – kaksi erillistä 300 watin vahvistinta, jotka välittävät ääntä 150 watin verran per kanava.

Lisää tietoja ja kuvia vuoden 2019 Harley-Davidsonin CVO-mallistosta saa osoitteesta H-D.com.

Lisää kuvamateriaalia saa Harley-Davidsonin mediasivustolta: https://h-dmediakit.com/eu/

Muut materiaalipyynnöt: Ville Heinonen, Republic of Communications, 050 413 7118, ville.heinonen@republic.fi

Tietoja Harley-Davidson Motor Companysta®

Harley-Davidson Motor Company® on vuodesta 1903 asti toteuttanut unelmia vapaudesta. Yritys valmistaa Custom-, Cruiser- ja Touring-moottoripyöriä ja tarjoaa kattavan valikoiman Harley-Davidson -moottoripyörien osia, varusteita, ajotarvikkeita ja -vaatteita sekä erilaisia keräilyesineitä. Lisätietoja Harley-Davidsonin verkkosivustolla www.h-d.com.