Harley-Davidsonilta rockhenkinen mallisto roadtripille ja festareille

Harley-Davidson edustaa amerikkalaista unelmaa vapaudesta ja kuumasta maantiestä. Tärkeä osa tarinaa on pukeutuminen, vaatteita yritys on valmistanut moottoripyörien ohella jo yli sata vuotta. Rockhenkinen mallisto naisille ja miehille sopii niin maantielle kuin kesätapahtumiin. Nyt mallisto on saatavilla kuvauslainaan Republic Showroomilta.

Harley-Davidsonin mallistoon kuuluu muun muassa naisten prätkätakki, rockhenkiset t-paidat, pillifarkut sekä miesten kauluspaitoja, jotka ovat maailmanlaajuisia hittituotteita. Legendaarinen Harley-Davidson on valmistanut vaatteita siitä lähtien, kun sen ensimmäiset pyörät lähtivät valloittamaan yli sata vuotta sitten maanteitä. Mallistossa yhdistyy turvallisuus, makeat yksityiskohdat ja katu-uskottava ilme.

Vaatekuvat hintatietoineen voi ladata täältä: https://drive.google.com/open?id=0B7gYGyxOex57dUo4R3k0VTZUTms

Kuluttajakyselyt: Harley-Davidsonin jälleenmyyjät https://www.harley-davidson.com/content/h-d/fi_FI/dealer-locator.html

Lehdistömateriaali ja kuvauslainat: Eevakaisa Mölsä, Republic of Communications, 040 74 66 556, eevakaisa.molsa@republic.fi

Tietoja Harley-Davidson Motor Companysta: Harley-Davidson Motor Company on vuodesta 1903 lähtien toteuttanut unelmia vapaudesta valmistamalla Custom-, Cruiser- ja Touring-moottoripyöriä, järjestämällä unohtumattomia ajokokemuksia ja tapahtumia sekä tarjoamalla kattavan valikoiman Harley-Davidson-moottoripyörien® osia, varusteita, ajotarvikkeita ja -vaatteita sekä erilaisia oheistuotteita. Lisätietoja:http://harleydavidson.com.