Honor 8X yhdistää Honor-puhelinmallien parhaimmat ominaisuudet

Honor on julkistanut uusimman puhelimensa Honor 8X:n Prahassa. Puhelin yhdistää lippulaivamalleista tuttuja teknologioita silmää miellyttävään muotoiluun. Minimalistista muotoilua hyödyntävässä puhelimessa on 6,5-tuumainen FullView-näyttö 91 % ruutu-runko-suhteella ja 2.5D Aurora-lasinen runko, joka heijastaa valoa kauniisti. Honor 8X tulee kauppoihin Suomessa alkaen viikolla 43. Värivaihtoehtoina ovat sininen, musta ja punainen.

Honor 8X esittelee Honorin rohkeaa asennetta ja tunnusomaista muotoilua huipputeknologian, minimalistisen suunnittelun ja hienostuneen viimeistelyn kautta. Ottamalla lähes tieteellisen lähestymistavan estetiikkaan, Honor 8X luo onnistuneesti tasapainon toiminnallisuuden ja henkeäsalpaavan kauneuden välillä. Tähän muut eivät pysty vastaamaan.

Honor 8X:n tärkeimmät ominaisuudet:

• Kirkas 6,5-tuumainen näyttö: Honor 8X on varustettu 6,5-tuumaisella, lovellisella FullView 2.0 -näytöllä, joka mahtuu uskomattomaan 5,5-tuumaiseeen ja 7,8 millimetriä paksuun runkoon 19,5:9-kuvasuhteella. Näyttö on lähellä elokuvista tuttua kuvasuhdetta, tarjoten puhelimen käyttäjille mahdollisuuden nauttia huikeista näkymistä ohuessa ja kapeassa puhelimessa.
  • 91 % ruutu-runkosuhde kapeassa rungossa: Ruutu-runko-suhde on yksi onnistuneen älypuhelimen avaintekijöistä. Honor käyttää kehittynyttä chip-on-film-teknologiaa ja patentoitua antennisuunnittelua kaventaakseen puhelimen alareunuksen vain 4,25 millimetrin levyiseksi ja saavuttaen näin 91 % ruutu-runko-suhteen, joka on suurempi kuin useimmissa lippulaivapuhelimissa.
  • Minimalistinen, esteettinen muotoilu: Honor 8X:n metallinen ulkoreunus ja 2.5D Aurora-lasinen takakansi luovat elegantin ja miellyttävän yhdistelmän, joka näyttää hyvältä ja tuntuu mukavalta kädessä. Takakannen 15 kerroksesta muodostuva lasipinta heijastaa valoa eri tavoin eri kulmista. Värivaihtoehtoina ovat sininen, musta ja punainen, jotka tarjoavat jokaiselle käyttäjälle mahdollisuuden ilmaista itseään ja persoonaansa.
  • Suojaa silmille: Ruutujen tuottaman sinisen valon tuottama rasitus silmille on jo pitkään ollut kasvava huolenaihe. Honor 8X vastaa tähän ottamalla käyttöön TüV Rheinlandin sertifioiman, uuden sukupolven Eye Comfort -silmänsuojaustilan. Eye Comfort -tila vähentää sinista valoa, mutta tekee ruudun katsomisesta helpompaa myös suorassa auringonpaisteessa tai pimeässä.

”Nyt esitellyn Honor 8X:n myötä Honor asettaa uudet askelmerkit hinnan, muotoilun ja suorituskyvyn tasapainolle. Honor 8X ei ole vain minimalismin kaunis ilmentymä – se on tienraivaaja joka näyttää, että lippulaivaominaisuudet eivät edellytä lippulaivahintoja. Honor 8X tulee ylittämään niiden käyttäjien odotukset, jotka eivät halua tehdä kompromisseja hinnan, suorituskyvyn ja silmiä hivelevän kauneuden välillä”, sanoo Honorin toimitusjohtaja George Zhao.

Honor 8X myynnissä Suomessa alkaen viikolla 43.

Hinta: 64GB/299 € ja 128GB/329 €

Kuva- ja materiaalipyynnöt:

Panu Alanko

Republic of Communications

panu.alanko@republic.fi

Lisätietoja Honorista

Rohkea ja erottuva Honor on johtava älypuhelinperhe Huawei Groupin alla. Tuoteperhe on luotu kohderyhmälle, jolla on puhelin jatkuvassa käytössä kaikilla elämän osa-alueilla. Sloganin ”For the Brave” mukaisesti Honor rohkaisee diginatiiveja etsimään luovuuttaan ja tavoittelemaan unelmiaan. Honor-tuoteperhe on ollut menestys Suomessa ja se on vakiinnuttanut paikkansa Suomen puhelinmarkkinoilla.

www.hihonor.com

Honor sosiaalisessa mediassa: