Huawei Mate 10 -uutuuksien ennakkomyynti alkaa tänään, Mate 10 Pron ostajille 360-kamera

Odotetut Huawei Mate 10 Pro ja Huawei Mate 10 Lite saapuvat tänään maanantaina 30.10.2017 ennakkomyyntiin. Mate 10 Pro -puhelimen 30.10.-26.11. välisenä aikana tilanneet saavat kaupan päälle Huawei Envizion 360 -kameran. Huawei Mate 10 Pron ja kameran toimitukset alkavat 27.11.

Huawein uusi Huawei Mate -lippulaivapuhelinsarja edustaa hintaluokassaan tyylikästä, lähes kehyksetöntä designia sekä huipputeknologiaa. Huawei Mate 10 Pro on kaikkien aikojen ensimmäinen älypuhelin sisältäen Kirin 970 -tekoälyprosessorin Neural Network Processing Unit -yksiköllä. Huawei Mate 10 Lite on ensimmäinen neljän kameran älypuhelin. Mate 10 Liten toimitukset alkavat 7.11.

Huawei EnVizion 360 -kamera (Mate 10 Pro ennakkotilauksen etu)

Puhelinuutuuksien ohella Huawei lanseerasi 16.10. Münchenin lanseeraustilaisuudessa EnVizion 360 -kameran. Kompakti ja kevyt kahden 13 megapikselin kameran kokonaisuus ottaa 360-asteisia 5K-tasoisia kuvia ja 2K videoita. Huawei 360 Camera -sovellus ladataan Google Play Storesta. Luovuuden uudelle tasolle haastavaa kameraa on helppo käyttää; kamera liitetään USB C -porttiin ja muistot tallentuvat puhelimeen helposti yhdellä klikkauksella. Jokaista kuvaa voi tarkastella panorama-, kalansilmä-, planet- ja 360 panorama-, snapshot- ja gif-muodoissa. Kuvat ja videot voi jakaa kätevästi kamerasovelluksesta tai puhelimen galleriasta esimerkiksi Facebookiin, Twitteriin ja Youtubeen.

• Mitat: 36,8 mm x 37 mm x 26 mm, 30 g
  • Kaksi 13 megapikselin kameraa F/1.8-aukoilla
  • 5K-laatuiset kuvat ja 2K-laatuiset FHD-videot
  • Vaatii Android 6.0 tai uudemman ohjelmistoversion
  • Takuu 2 vuotta
  • Suositushinta 149 euroa

Hinnat

• Huawei Mate Lite 64 GB tallennusmuistilla ja 4 GB RAM-muistilla, mustan, sinisen ja samppanjan värisenä 399 euroa.
  • Huawei Mate 10 Pro 128 GB tallennusmuistilla ja 6 GB RAM-muistilla, harmaan, mokan ja sinisen värisenä 799 euroa.
  • Huawei The EnVizion 360 -kamera 149 euroa.

Huawei-yhteyshenkilöt – kuluttajaliiketoiminta

Sofia Lehtimäki, Huawei Technologies Oy, 050 308 2228,      sofia.lehtimaki@huawei.com
Mika Engblom, Huawei Technologies Oy, 040 860 4420,      mika.engblom@huawei.com

Huawei-yhteyshenkilö – viestintä ja yhteiskuntasuhteet

Hennariikka Andersson, Huawei Technologies Oy, 040 845 8066,      hennariikka.andersson@huawei.com

Huawei Suomi sosiaalisessa mediassa:

Facebook:  https://facebook.com/HuaweiMobileFi
Instagram:  https://instagram.com/HuaweiMobileFi
Twitter:  https://twitter.com/HuaweiMobileFi

Kuvat ja tuotelainat:

Susanne Sairo, Republic of Communications, 050 325 8061,     prhuawei@republic.fi

Lisätietoa Huaweista

Huawei on johtava maailmanlaajuinen informaatio- ja viestintäteknologian (ICT) ratkaisujen tarjoaja, joka palvelee telealan operaattoreita, yrityksiä, kuluttajia ja julkista sektoria. Huawei tekee myös tiivistä yhteistyötä yliopistojen kanssa ympäri maailman. Huawein innovatiivisia ICT-ratkaisuja, -tuotteita ja -palveluita käytetään yli 170 maassa. Vuonna 1987 perustettu Huawei on yksityinen yritys ja täysin työntekijöidensä omistama. Huawei työllistää maailmanlaajuisesti yli 176 000 henkilöä, ja yrityksen 9 900 Euroopassa olevasta työntekijästä 1 200 työskentelee tutkimuksen ja tuotekehityksen (T&K) parissa. Yrityksellä on 18 T&K-keskusta kahdeksassa Euroopan maassa (Suomi, Belgia, Ranska, Saksa, Irlanti, Italia, Ruotsi ja Iso-Britannia) ja se operoi lukuisia innovaatiokeskuksia yhteistyössä tele- ja ICT-alan partnerien kanssa.