Huawei satsaa yritysmyyntiin uudella nimityksellä

Jesse Kajes, 44, on nimitetty Huawei Technologies Oy:n kuluttajaliiketoimintayksikön myyntipäälliköksi vastaamaan yritysmyynnistä B2B-sektorilla. Positio on uusi ja osa Huawein kasvustrategiaa Suomessa. Kajes aloitti Huaweilla heinäkuussa.

”Huawei on kasvattanut tasaisesti toimintaansa ja markkinaosuuttaan Suomessa. Yhtiö on saavuttanut mobiililaitemarkkinoilla menestyvän kuluttajabrändin aseman, kun taas yrityspuolella Huawei yhdistetään vahvaan verkko-osaamiseen. Tehtävänäni on kehittää edelleen yritysmyyntiämme sekä lisätä yritysten ja yhteisöjen tietoisuutta Huawein monien mahdollisuuksien laitevalikoimasta. Arvoa on helppo antaa myös sille, että Huaweilla on tutkimus- ja tuotekehitystoimintaa Suomessa”, toteaa Jesse Kajes.

Kajes on valmistunut tradenomiksi Lahden ammattikorkeakoulusta ja työskennellyt toimialalla myynnin eri tehtävissä lähes kymmenen vuotta. Vapaa-ajallaan kahden lapsen isä harrastaa metsästystä, mökkeilyä sekä lenkkeilyä.

Huawei-yhteyshenkilöt – kuluttajatuotteet

Jesse Kajes, myyntipäällikkö, B2B, kuluttajaliiketoiminta, Huawei Technologies Oy, 040 502 2007

Sofia Lehtimäki, viestintä- ja markkinointijohtaja, kuluttajaliiketoiminta, Huawei Technologies Oy, 050 308 2228,    sofia.lehtimaki@huawei.com

Huawei-yhteyshenkilö – viestintä ja yhteiskuntasuhteet

Hennariikka Andersson, Huawei Technologies Oy, 040 845 8066,  hennariikka.andersson@huawei.com

Huawei Suomi sosiaalisessa mediassa:

Kuvat ja tuotelainat:

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679,    maija.hyotylainen@republic.fi

Lisätietoja Huaweista

Huawei on johtava maailmanlaajuinen informaatio- ja viestintäteknologian (ICT) ratkaisujen tarjoaja, joka palvelee telealan operaattoreita, yrityksiä, kuluttajia ja julkista sektoria. Huawei tekee myös tiivistä yhteistyötä yliopistojen kanssa ympäri maailman. Huawein innovatiivisia ICT-ratkaisuja, -tuotteita ja -palveluita käytetään yli 170 maassa. Vuonna 1987 perustettu Huawei on yksityinen yritys ja täysin työntekijöidensä omistama.

Huawei työllistää maailmanlaajuisesti yli 176 000 henkilöä, ja yrityksen 9 900 Euroopassa olevasta työntekijästä 1 200 työskentelee tutkimuksen ja tuotekehityksen (T&K) parissa. Yrityksellä on 15 T&K-keskusta kahdeksassa Euroopan maassa (Suomi, Belgia, Ranska, Saksa, Irlanti, Italia, Ruotsi ja Iso-Britannia) ja se operoi lukuisia innovaatiokeskuksia yhteistyössä tele- ja ICT-alan partnerien kanssa.