Huawei toteuttaa poikkeuksellisen kampanjan uutuus-Honorilla – Honor 6A sadalla eurolla kymmenen päivän ajan, Huawei Themes Storeen Suomi-taustat

Muun muassa 3020 mAh akulla sekä 13 megapikselin kameralla varustettu Honor 6A on saanut uuden hintalapun kymmenen päivän ajaksi alkaen 1.12.2017. ”Honor-brändin alla meillä on relevantti kattaus älypuhelimia, joiden hinta-laatusuhde on erittäin kilpailukykyinen. Suomalaiset ovat ottaneet Honor-brändin loistavasti vastaan, tämän huomioimiseksi ja juhlavuoden kunniaksi, erikoiskampanja on mielestämme enemmän kuin paikallaan”, toteaa Huawei Suomen kuluttajaliiketoimintayksikön markkinointi- ja viestintäjohtaja Sofia Lehtimäki.

Itsenäisyyspäivä näkyy myös Huawei Themes Storessa, jossa on ladattavissa kolme Suomi-aiheista taustakuvaa. Maksuttomat taustakuvat löytyvät hakutoiminnolla sanoilla Suomi 100. Huawei on tuonut Huawei Themes -sovellukseensa aktiivisesti uutta sisältöä yksilöllisen käyttäjäkokemuksen kehittämiseksi.

Honor 6A taipuu jopa 10 tunnin nettisurffailusessioon

Suositushinnaltaan 149 euroa maksavassa, nyt 100 euroa olevassa Honor 6A:ssa on 8-ydinprosessori, 16 gigatavua tallennustilaa ja 2 gigatavun RAM-muisti. Lisää muistia puhelimeen saa jopa 128 Gt verran microSD-muistikortilla, joka menee toiseen puhelimen kahdesta SIM-korttipaikasta. Käyttöjärjestelmänä puhelimessa on Huawein omalla EMUI 5.1 -käyttöliittymällä höystetty Android 7.0.

Honor 6A:n 13 megapikselin takakamera tarkentaa nopeasti ja 5 megapikselin etukameralla selfie-kuvat onnistuvat kätevästi. Kirkas 5 tuuman HD-näyttö toimii etukameran salamana. Molemmat kamerat kuvaavat Full HD -tasoisia videoita.

Älykkään virransäästöohjelmiston ansiosta Honor 6A:n akku kestää täydellä latauksella jopa 12 tuntia HD-videotoistoa ja 10 tuntia nettisurffailua 4G-tilassa. Hiekkapuhallustekniikan ja pyöristettyjen reunojen ansiosta puhelin istuu käteen hyvin. Värivaihtoehtoina ovat kultainen, hopea ja harmaa.

Huawei-yhteyshenkilö – kuluttajaliiketoiminta
Sofia Lehtimäki, Huawei Technologies Oy, 050 308 2228,  sofia.lehtimaki@huawei.com

Huawei Suomi sosiaalisessa mediassa:

Kuvat ja tuotelainat:
Susanne Sairo & Maija Hyötyläinen, Republic of Communications,  prhuawei@republic.fi

Lisätietoa Honorista

Rohkea ja erottuva Honor on johtava älypuhelinperhe Huawei Groupin alla. Tuoteperhe on luotu kohderyhmälle, jolla on puhelin jatkuvassa käytössä kaikilla elämän osa-alueilla. Sloganin ”For the Brave” mukaisesti Honor rohkaisee diginatiiveja etsimään luovuuttaan ja tavoittelemaan unelmiaan. Honor-tuoteperhe on ollut menestys Suomessa ja tämän siivittämänä Huawei on vakiinnuttanut paikkansa Suomen puhelinmarkkinoilla.

Lisätietoa Huaweista

Huawei on johtava maailmanlaajuinen informaatio- ja viestintäteknologian (ICT) ratkaisujen tarjoaja, joka palvelee telealan operaattoreita, yrityksiä, kuluttajia ja julkista sektoria. Huawei tekee myös tiivistä yhteistyötä yliopistojen kanssa ympäri maailman. Huawein innovatiivisia ICT-ratkaisuja, -tuotteita ja -palveluita käytetään yli 170 maassa. Vuonna 1987 perustettu Huawei on yksityinen yritys ja täysin työntekijöidensä omistama. Huawei työllistää maailmanlaajuisesti yli 176 000 henkilöä, ja yrityksen 9 900 Euroopassa olevasta työntekijästä 1 200 työskentelee tutkimuksen ja tuotekehityksen (T&K) parissa. Yrityksellä on 18 T&K-keskusta kahdeksassa Euroopan maassa (Suomi, Belgia, Ranska, Saksa, Irlanti, Italia, Ruotsi ja Iso-Britannia) ja se operoi lukuisia innovaatiokeskuksia yhteistyössä tele- ja ICT-alan partnerien kanssa.