Huawein Enterprise-yksikkö rekrytoi kokeneen Account Executiven

Sauli Takkinen, FM, on aloittanut 7.5.2018 Huawei Suomen Enterprise-liiketoimintayksikössä Account Executivena Takkinen keskittyy toimessaan muun muassa tukkurikanavan kehittämiseen ja kumppaniyhteistyön syventämiseen.

Takkinen on työskennellyt reilut kaksikymmentä vuotta ICT-alalla eri tehtävissä, muun muassa valtiolla tietohallintotehtävissä sekä Arrow ECS Systemisillä, Atealla, Cygatella ja Dellillä.

”Näen, että Huwaei tarjoaa Suomen ICT-markkinoille todella mielenkiintoisen vaihtoehdon, ja siksi olen innoissani uudesta tehtävästäni. Huawein ehdoton vahvuus on sen hyvin rakennetussa teknologisessa pohjassa ja se tarjoaa ratkaisuja, joista tukkurit, jälleenmyyjät, kumppanit ja loppuasiakkaat pystyvät aidosti hyötymään”, sanoo Sauli Takkinen.

Urheilu kuuluu edelleen maajoukkuetason maastohiihtäjänä nuorempana kunnostautuneen Takkisen arkeen. Aktiivisuunnistaja myös valmentaa lajin kanssaharrastajia.

Yhteystiedot:

Sauli Takkinen, Account Executive, Enterprise Business Group, Huawei Technologies Oy, 040 526 2001, sauli.takkinen@huawei.com

Hennariikka Andersson, viestintä- ja yhteiskuntasuhdejohtaja, Huawei Technologies Oy, 040 845 8066, hennariikka.andersson@huawei.com

Lisätietoja Huaweista:

Huawei on johtava maailmanlaajuinen informaatio- ja viestintäteknologian (ICT) -yritys. Olemme sitoutuneet tarjoamaan digitaalisia älyratkaisuja jokaiselle ihmiselle sekä jokaiseen kotiin ja yritykseen keskittyen neljään ydintoimialueeseen: televiestintäverkostot, IT, älylaitteet ja pilvipalvelut.

Huawein tuotteiden, ratkaisujen ja palveluiden end-to-end-portfolio on kilpailukykyinen ja turvallinen. Yhdessä ekosysteemikumppaneidensa kanssa Huawei luo kestävää arvoa rikastuttaen niin asiakkaiden henkilökohtaista elämää kuin inspiroiden kaiken kokoisia yrityksiä innovoimaan uutta.

Huawei investoi vuosittain vähintään 10 prosenttia liikevaihdostaan tutkimukseen ja tuotekehitykseen. Uusien innovaatioiden ja teknologisten läpimurtojen avulla yhtiö vastaa asiakkaiden kasvaviin tarpeisiin. Yhtiö työllistää 180 000 työntekijää yli 170 maassa ja maanosassa. Vuonna 1987 perustettu Huawei on työntekijöidensä omistama yksityinen yritys.

Huawein sivuilta  www.huawei.com voi lukea yhtiöstä lisää. Seuraa meitä myös sosiaalisessa mediassa: