Itsenäisyyspäivä kumipyörien päällä

OnniBus.com juhlistaa Suomen itsenäisyyspäivää erikoiskampanjan merkeissä.

• OnniBus.com tarjoaa tien päällä itsenäisyyspäiväänsä viettäville erikoiskampanjan; kaikki 6.12. klo 16-24 välisenä aikana kuljettavat matkat maksavat enintään 9 euroa.
  • Edun saa yhtiön verkkokaupassa kampanjakoodilla SUOMI99. Varausaika on 23. –27.11. ja matkustusaika on 6.12. klo 16-24. Etu ei koske vaihtoyhteyksiä.
  • Veteraanit matkustavat OnniBus.comilla aina ilmaiseksi. Käytäntö on ollut voimassa jo yrityksen ensimmäisestä liikennöintipäivästä alkaen.

"Suomi täyttää tänä vuonna 99 vuotta. Myös me päädyimme symboliseen yhdeksän euron kampanjaan”, sanoo OnniBus.comin vastaava kaupallinen johtaja Petteri Rantala.

Kampanjaan kuuluvat kaikki suorat yhteydet. Liput ovat varattavissa ajalla 23.-27.11.2017 yhtiön verkkosivujen kautta. Linnanjuhliakaan ei tarvitse jättää väliin, sillä lähetystä pääsee seuraamaan älylaitteellaan yhtiön linja-autoista löytyvän langattoman verkon avulla.

Veteraanit matkustavat aina ilmaiseksi OnniBus.comin kyydissä. Käytäntö on ollut voimassa yrityksen ensimmäisestä liikennöintipäivästä lähtien. Paikan matkalle voi varata yrityksen palvelunumerosta 044-705 7110 ja veteraanille lähetetään vahvistus matkasta joko sähköpostilla tai tavallisena kirjepostina.Vahvistuksen lähettämistä varten varaus tulee tehdä 72 tuntia ennen matkaa.

Veteraani voi tarvittaessa ottaa myös avustajan matkalle veloituksetta mukaan.

“Haluamme kiittää veteraaneja itsenäisyydestämme. Sotiemme sankareiden etua ei tarvinne erikseen perustella”, Rantala jatkaa.

Lehdistöyhteydet ja kuvat:

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, maija.hyotylainen@republic.fi

Irina Mikkola, Republic of Communications, 050 362 1432, irina.mikkola@republic.fi

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 170 lähtöä päivässä. Sen reitistö yhdistää 50 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Helsinki, Espoo, Heinola, Iisalmi, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Kemi, Kokkola, Kotka, Kouvola, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu, Pori, Porvoo, Rauma, Rovaniemi, Savonlinna, Seinäjoki, Tampere, Turku, Vantaa ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisissä kaksikerroslinja-autoissa on 89 matkustajapaikkaa, langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2011 Tampereella. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista:
www.onnibus.com https://www.facebook.com/Onnibus (Facebook), http://instagram.com/onnibuscom (Instagram) ja https://twitter.com/onnibus (Twitter).