Jääkiekon D-junioreille unohtumaton mahdollisuus pelata Jokerit Legendojen kanssa - valtakunnallinen haku alkaa tänään

Huawei Hockey Pro Day on tarkoitettu D-junioreille pelipaikkaan tai sukupuoleen katsomatta Hartwall Arenalla 28.1.2017. Hakuaika päättyy 19.12.2016 osoitteessa huaweihockeyproday.fi

Huawei Hockey Pro Day on tarkoitettu D-junioreille. Päivän aikana juniorit pääsevät pelaamaan Jokereiden kiekkolegendoja vastaan. Joukkueeseen otetaan kaksikymmentä D-junioria ympäri Suomea (kahdeksantoista kenttäpelaajaa ja kaksi maalivahtia). Heidän lisäkseen Huawei kustantaa päivään yhden huoltajan per pelaaja. Valitut pelaajat julkistetaan 27.12. Jokerit-Dinamo Riika -pelissä.

-  Haluamme tuottaa elämyksiä junnuille ympäri Suomen sekä kannustaa nuoria harrastamaan. Huawei Hockey Pro Day on upea mahdollisuus päästä yhdessä jäälle kiekkoammattilaisten kanssa sekä ammentaa heiltä tietotaitoa oman pelin kehittämiseksi, Jokereiden myyntijohtaja Juha Kuusla sanoo.

Kiekkotähdet kannustavat hakemaan

Päivä huipentuu Jokereiden kotiotteluun Jugra Hanti-Mansijskia vastaan, jota D-juniorit pääsevät seuraamaan huoltajiensa kanssa Huawein ja Jokereiden vieraina. Huawei Hockey Pro Day -sivustolla Jokereiden pelaajat Jesse Joensuu, Topi Jaakola ja Pekka Jormakka muistelevat omia junnuaikojaan ja lähettävät terveisiä kotikuntiensa D-junioreille.

Joensuu kertoo vaihtaneensa pelipaikkaa D-juniorina, Jaakola tunnustaa häviön kirpaisevan edelleen yhtä paljon kuin nuorena, kun taas Jormakka kannustaa keskisuomalaisia jääkiekkoilijoita hakemaan mukaan päivään.

-  Mulla ei ollut nuorena poikana mahdollisuutta päästä pelaamaan huippupelaajien kanssa, mutta nyt D-junioreilla on hyvä sauma päästä tänne areenalle pelaamaan, Jokerit-pelaaja Pekka Jormakka kannustaa.

Ensimmäinen pohjoismainen urheilusponsorointi

Vuonna 2015 alkanut yhteistyö Jokereiden kanssa on Huawein ensimmäinen merkittävä, pohjoismainen urheilumarkkinointikumppanuus. Huawein kansainväliseen urheilusponsorointiportfolioon kuuluu muualla Euroopassa muun muassa AC Milan ja Ajax.

Viime kaudesta lähtien osa Huawein partnerisopimusta Jokereiden kanssa on koskenut Jokerit-junioreita. Nyt Huawei Hockey Pro Dayn myötä Huawei haluaa kannustaa junioreita ympäri Suomen.

-  Päivässä yhdistyy kaksi tärkeää asiaa. Se tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden D-junioreille päästä pelaamaan kiekkolegendojen kanssa. Lisäksi se konkretisoi Huawein yrityskulttuuria, haluamme tehdä asioita mahdolliseksi Make it Possible -sloganimme mukaisesti. Myös kaltaisessamme kansainvälisessä organisaatiossa tarvitaan joukkuepelitaitoja, toteaa Suomen Huawein kuluttajatuotteiden markkinoinnista vastaava Sofia Lehtimäki.

Huawei

Huawei on johtava maailmanlaajuinen informaatio- ja viestintäteknologian (ICT) ratkaisujen tarjoaja, joka palvelee telealan operaattoreita, yrityksiä, kuluttajia ja julkista sektoria. Huawei tekee myös tiivistä yhteistyötä yliopistojen kanssa ympäri maailman. Huawein innovatiivisia ICT-ratkaisuja, -tuotteita ja -palveluita käytetään yli 170 maassa. Vuonna 1987 perustettu Huawei on yksityinen yritys ja täysin työntekijöidensä omistama. Huawei työllistää maailmanlaajuisesti yli 176 000 henkilöä ja yrityksen 9 900 Euroopassa olevasta työntekijästä 1 200 työskentelee tutkimuksen ja tuotekehityksen (T&K) parissa. Yrityksellä on 18 T&K-keskusta kahdeksassa Euroopan maassa (Suomi, Belgia, Ranska, Saksa, Irlanti, Italia, Ruotsi ja Iso-Britannia) ja se operoi lukuisia innovaatiokeskuksia yhteistyössä tele- ja ICT-alan partnerien kanssa.

Lisätietoja:

Sofia Lehtimäki, Marketing Manager Finland, Huawei Technologies Oy, 050 308 2228, sofia.lehtimaki@huawei.com

Juha Kuusla, Myyntipäällikkö, Jokerit, 020 419 40 82, juha.kuusla@jokerit.com

Jokereiden haastattelupyynnöt:

Iiro Keurulainen, Viestintäpäällikkö, Jokerit, 040 505 0731, iiro.keurulainen@jokerit.com

Lehdistömateriaalit:

Eevakaisa Mölsä, Republic of Communications, 040 74 66 556, eevakaisa.molsa@republic.fi

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 96 79, maija.hyotylainen@republic.fi