Jouluksi stadiin – bussilla Helsinkiin vain 3 eurolla

OnniBus.com tarjoaa joulun alla huippuedullisia matkoja Helsinkiin. Valittavissa on useita lähtökaupunkeja ja matkustaa voi aikavälillä 19.-24.12.2016.

• OnniBus.com tarjoaa 3 euron matkoja Helsinkiin reiteillä Lahti – Helsinki, Tampere – Helsinki, Turku – Helsinki, Pori – Helsinki, Hämeenlinna – Helsinki, Kotka – Helsinki, Kuopio – Helsinki, Varkaus – Helsinki, Mikkeli – Helsinki
  • Varausaika on 19.-22.12.2016. Matkustusaika on 19.-24.12.2016. Kampanjakoodi on STADIIN

OnniBus.comin kyydissä pääsee joulun alla pilkkahintaan Helsinkiin. OnniBus.com tarjoaa 19.-24.12. välisenä aikana runsaasti 3 euron matkoja Helsinkiin useasta eri kaupungista eri puolilta Suomea. Matkoja voi varata 19.-22.12. välisen ajan. Matkustusaika puolestaan jatkuu aina jouluaattoon saakka, joten OnniBus.comin kyydissä pääsee tänä vuonna jouluksi kotiin erityisen huokeaan hintaan. Etu astuu voimaan jouluviikon maanantaina 19.12.

Bussiliikenne käy erityisen vilkkaana joulun alla, kun ihmiset matkustavat pääkaupunkiseudulle ostoksille, lomalle, joulunviettoon ja sukuloimaan.

”Halpojen matkojen tarjoaminen suosituilla reiteillä on meidän tapamme muistaa asiakkaitamme joulun alla. Näin edullinen matkustusvaihtoehto madaltaa varmasti ihmisten kynnystä lähteä sukuloimaan, vaikkapa lyhyemmäksikin aikaa”, toteaa OnniBus.comin toimitusjohtaja Lauri Helke.

Edun saa OnniBus.comin verkkokaupasta kampanjakoodilla STADIIN. Etu ei koske vaihtoyhteyksiä. 3 euron lippuja on rajoitettu määrä.

Lehdistöyhteydet ja kuvat:

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, maija.hyotylainen@republic.fi

Irina Mikkola, Republic of Communications, 050 362 1432, irina.mikkola@republic.fi

Lisätietoa OnniBus.comista:

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 170 lähtöä päivässä. Sen reitistö yhdistää 50 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Helsinki, Espoo, Heinola, Iisalmi, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Kemi, Kokkola, Kotka, Kouvola, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu, Pori, Porvoo, Rauma, Rovaniemi, Savonlinna, Seinäjoki, Tampere, Turku, Vantaa ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisissä kaksikerroslinja-autoissa on 89 matkustajapaikkaa, langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2011 Tampereella. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista:
www.onnibus.comhttps://www.facebook.com/Onnibus (Facebook), http://instagram.com/onnibuscom (Instagram) ja https://twitter.com/onnibus (Twitter).