Kamux jatkaa laajentumistaan Suomessa: uusi myymälä tulossa Järvenpäähän

Käytettyjen autojen kauppaan erikoistunut Kamux jatkaa voimakasta kasvuaan. Kamux laajentaa toimintaansa avaamalla uuden myymälän Järvenpäähän marraskuussa 2018.

Tarpeisiin ja palvelumalliin sopiva myymälätila valmistuu syksyllä

”Järvenpään myymälä on tila, jonka rakentaminen on juuri alkamassa. Etsimme aktiivisesti asiakkaita hyvin palvelevia myymälätiloja, jotka ovat sekä toimivia että kulutasoltaan Kamuxin liiketoimintamalliin sopivia. Tämä tuleva kiinteistö on erinomainen ratkaisu ja palvelee sekä Kamuxin asiakkaita että myymäläverkostomme kasvattamista kasvavilla alueilla”, Kamuxin toimitusjohtaja Juha Kalliokoski kertoo.

Myymälä vilkkaalla kauppa-alueella

Kamuxin Järvenpään myymälä sijaitsee osoitteessa Rajaniitynkatu 2. Alueella on paljon vähittäiskaupan toimijoita, joten asiakkaiden on helppo tulla asioimaan autokaupoilla.

”Avattava uusi autoliike vahvistaa jalansijaamme Uudenmaan alueella ja samalla koko Suomen käytettyjen autojen markkinoilla. Järvenpään myymälän koko tulee olemaan 1 500 neliömetriä, ja palvelemme asiakkaita viiden myyjän ja myyntipäällikön voimin”, Kalliokoski sanoo.

Koko valikoima asiakkaan ulottuvilla

”Kamuxilla voi asioida, miten asiakkaalle mukavinta on. Meidän tapamme tehdä edullisempaa autokauppaa perustuu siihen, että koko Suomen miltei 4 000 auton valikoima sekä Ruotsin ja Saksan autot ovat asiakkaan ulottuvilla riippumatta siitä, missä liikkeessä haluaa asioida tai mitä kanavaa pitkin ottaa meihin yhteyttä”, Juha Kalliokoski jatkaa.

Palkkaamme myyjiä

”Kasvavana yrityksenä palkkaamme koko ajan uutta henkilöstöä ja erityisesti uusia automyyjiä. Haluamme olla autokauppa, jonne on mukava ja helppo tulla asioimaan, ja sen vuoksi panostamme myyjiemme koulutukseen. Oikeanlainen asenne on tärkeää, sen sijaan aiempaa autokauppakokemusta emme pidä välttämättömänä”, Kalliokoski summaa.

Lisätietoja:
Juha Kalliokoski, toimitusjohtaja, 050 544 5538
Satu Otala, viestintäjohtaja, 0400 629 337

Kamux Oyj on nopeasti kasvanut käytettyjen autojen sekä niihin liittyvien palveluiden myyntiin erikoistunut vähittäiskaupan ketju. Ensimmäinen Kamux-autoliike aloitti toimintansa vuonna 2003 Hämeenlinnassa, ja yhtiöllä on tällä hetkellä 42 autoliikettä Suomessa, kymmenen Ruotsissa ja kaksi Saksassa. Yhtiö on myynyt perustamisensa jälkeen yli 170 000 käytettyä autoa, joista 40 957 autoa vuonna 2017. Kamuxin liikevaihto nousi 454,9 miljoonaan euroon vuonna 2017. Kamuxin palveluksessa oli kokoaikaisiksi työntekijöiksi muutettuna keskimäärin 418 henkilöä vuonna 2017. Kamuxin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.

www.kamux.com