Kauppakeskus Itis yhteistyöhön Kikattavan Kakkiaisen kanssa – lapsiperheille luvassa lukuisia tapahtumia

Lasten mobiilipeleistä, suositusta animaatiosarjasta ja omasta levystään tunnettu Kikattava Kakkiainen jalkautuu lapsiperheiden pariin Itiksen perhetapahtumissa. Itiksen maskotin Riehulin ja Kikattavan Kakkiaisen tähdittämät tapahtumat ovat osa Itiksen lapsiperhestrategiaa.

V‒ Lapsiperheiden viihtyvyys on jo useamman vuoden ollut strategiamme keskiössä, kertoo Itiksen markkinointipäällikkö Anna Homén.

– Vuonna 2015 Itikseen avautui 305 neliömetrin suuruinen sisäleikkipuisto Leikkiasema, jossa on vieraillut jo yli 80 000 lasta. Viime vuonna aloitimme mm. synttärikonseptin ja aamupäiväkerhot Leikkiasemalla. Tämän vuoden uutuuksia ovat Kikattavan Kakkiaisen ja Itiksen maskotin Riehulin yhteiset lastendiscot.

Suomalaisen start-up yrityksen Gigglebug Entertainment Oy:n Kikattavan Kakkiaisen mobiilipelejä on ladattu kymmeniätuhansia kertoja ja tv-sarja kuuluu YLE-Areenan katsotuimpiin. Marraskuussa ilmestyi Kikattavan Kaikkiaisen debyyttialbumi ”DJ Kakkiainen” Sony Music Entertainment Finlandin julkaisemana.

‒ ”DJ Kakkiainen” -levy sai erinomaisen vastaanoton ja samassa yhteydessä Kikattava Kakkiainen -hahmo alkoi jalkautua lasten pariin keikoilla, selittää Sony Music Entertainment Finlandin Sami Rikala.

– Itis on Kikattavalle Kakkiaiselle erinomainen keikkapaikka, koska kauppakeskuksessa asioi päivittäin merkittävä määrä lapsiperheitä, hän jatkaa.

Perheiden osuus korostuu asiakaskunnassa viikonloppuisin. Itiksen maskotti Riehuli jalkautuukin kauppakeskukseen joka lauantai. Isot perhetapahtumat puolestaan ajoittuvat pyhiin, jolloin Itis on auki vapautuneiden aukioloaikojen myötä.

‒ Itiksessä on Kikattavan Kakkiaisen ja Riehulin discon tähdittämä perhetapahtuma ainakin loppiaisena (6.1.), pääsiäissunnuntaina (16.4.) sekä pyhäinpäivänä (4.11.). Id-al-fitr -päivänä järjestämme myös perhetapahtuman, ellei juhla ajoitu tänä vuonna juhannuspäivään, jolloin Itis on suljettu, toteaa Homén.

Musiikilla on roolinsa myös Itiksen Riehuli-hahmon tunnetuksi tekemisessä.

– Olemme tuottaneet Riehulille oman biisin ja lasten karaoke-videon. ”Riehutaan” on uudelleen sanoitettu ja sovitettu versio TikTakin hitistä ”Heilutaan”. Toivomme tietenkin, että myös Riehulin oma biisi saa nostetta Kikattavan Kakkiaisen ja Riehulin yhteiskeikoista, Homén summaa.

Linkit:
Riehutaan karaoke-video: https://youtu.be/u-9LycU1pYg
Riehutaan biisi kokonaisuudessaan: http://itis.fi/sites/default/files/Heilutaan-Riehutaan-MIX2-koko-LIM.MP3

Lisätietoja:
Anna Homén, markkinointipäällikkö, Wereldhave Finland Oy
puh. 050 403 4220 / anna.homen@wereldhave.com

Sami Rikala, Sony Music Entertainment Finland
puh. 0400 766 879 / sami.rikala@sonymusic.com

Kauppakeskus Itis
Itis on Suomen suurin kauppakeskus, jossa on yli 120 myymälää, yli 50 palvelua ja kymmeniä ravintoloita sekä kahviloita. Lapsiperheet viihtyvät Itiksen Leikkiasemalla ja lauantaisin lapsia tanssittaa discossa Itiksen maskotti Riehuli. Itiksessä asioi vuosittain yli 17 miljoonaa asiakasta. Kauppakeskus Itiksen omistaa hollantilainen kiinteistösijoitusyhtiö Wereldhave N.V. http://www.itis.fi

Sony Music Entertainment Finland ja Gigglebug Entertainment Oy
Gigglebug Entertainmentin tuottama Kikattava Kakkiainen on suurin Suomessa tuotettu lastenanimaatiosarja.  Suomessa sarjaa esitetään Ylen Pikku Kakkosessa ja kansainvälisesti se on toistaiseksi myyty 13 maahan ja käännetty 13 eri kielelle. Sarjasta on ilmestynyt kolme mobiilipeliä, kaksi kirjaa ja yksi kokonainen kausi TV-sarjaa. Mobiilipelit ovat olleet 64 maassa Appstoren ykkösenä lasten aplikaatioissa. Kikattava Kakkiainen -musiikki ja disco toteutetaan Gigglebug Entertainmentin, Sony Music Entertainment Finlandin sekä Sony Liven yhteistyönä.