Koeajamalla minkä tahansa Harley-Davidson ® -moottoripyörän voi voittaa eeppisen jenkkimatkan 115-vuotisjuhlan kunniaksi

• Koeajamalla uuden Harley-Davidson-moottoripyörän voi voittaa matkan kahdelle Harley-Davidsonin 115-vuotisjuhlaan Milwaukeehen, matka-aikana 29.8.–8.9.2018
  • Pääpalkinto sisältää lennot, majoituksen viideksi yöksi ja 2 500 euroa käyttörahaa
  • Palkintoon sisältyy käyttöoikeus Harley-Davidsonin moottoripyörään koko reissun ajaksi
  • Osallistuminen on helppoa – koeajon voi varata osoitteesta www.h-d.com/freedomdays tai Harley-Davidson®-jälleenmyyjältä, minkä lisäksi hakijan tulee kuvailla unelmiensa prätkäreissua ja kertoa, miksi juuri hänen pitäisi voittaa

Parempaa hetkeä Harley-Davidson-moottoripyörän koeajolle on tuskin koskaan ollut, kiitos yhdeksän uuden Softail®-mallin ja vastikään esiteltyjen Sportster®-mallien Iron 1200:n ja Forty-Eight Specialin. Oli valinta sitten 750cc Street Rod™, ylistetty Fat Bob® tai uskomattoman muuntautuva Sport Glide™ – Touring-malleista puhumattakaan – tarjolla on huikeita ajokokemuksia kaikkiin makuihin. Kirsikkana kakun päällä yksi onnekas voittaa itselleen ja kaverilleen ikimuistoisen matkan Harley-Davidsonin 115-vuotisjuhlaan Milwaukeehen 29.8.–3.9.2018.

Kilpailuun osallistuminen on äärimmäisen helppoa, olipa hakija kokenut Harley-Davidson-kuski tai vasta-alkaja. Ei tarvitse kuin käydä osoitteessa www.h-d.com/freedomdays tai valtuutetussa jälleenmyyjäliikkeessä ja varata koeajo. Kun kuvailee unelmiensa prätkäreissua ja kertoo, miksi itse soveltuisi onnekkaaksi voittajaksi, pääsee mukaan kilpailuun, jonka pääpalkinto sisältää matkojen ja majoituksen lisäksi käyttörahaa ja käyttöoikeuden Harley-Davidson-moottoripyörään.

Harley-Davidsonin 115-vuotisen taipaleen juhlistaminen Milwaukeessa on ainutlaatuinen kokemus. Yrityksen kotikonnuilla järjestettävä juhla alkaa 29.8. ja kestää 3.9. asti – siinä välissä koetaan mahtavia tapahtumia, kuten kilpa-ajoa rannalla, mäennousua ja Milwaukeen läpi kulkeva paraati. Juhlavierailla on myös mahdollisuus käydä Harley-Davidson-museossa, josta löytyy kulkuvälineitä 115-vuotisen historian jokaiselta vuosikymmeneltä.

Lisätietoja Harley-Davidsonin 115-vuotisjuhlista Milwaukeessa ja kilpailun yksityiskohdista saa osoitteesta www.harley-davidson.com.

Voittaja julkistetaan 13.7.2018 ja pääpalkinto sisältää seuraavaa:

Liput Milwaukeessa järjestettävään 115-vuotisjuhlaan, Rally Pack -paketin ja pääsyn avaintapahtumiin.

2 500 euroa käyttörahaa ruokaan, muihin kuluihin sekä lisämajoitukseen, jota viiden yön palkintomajoitus ei kata.

Economy-luokan lennon voittajalle ja tämän matkakaverille heitä lähinnä olevalta kansainväliseltä lentokentältä Chicagoon 29.8.2018 sekä paluulennon Chicagosta takaisin 8.9.2018. Kaikki lentoyhtiö- ja lentokenttäverot maksetaan voittajan ja tämän vieraan puolesta.

Promoottorin määrittelemän majoituksen viideksi yöksi 29.8.-3.9.2018 Milwaukeessa, 115-vuotisjuhlan yhteydessä. Jäljelle jäävät viisi yötä voittaja varaa ja maksaa hänen käyttöönsä annetusta 2500 euron matkakassasta.

Yhden Harley-Davidson-moottoripyörän vuokrauksen. Moottoripyörän malli sovitaan yhdessä promoottorin kanssa ajaksi 29.8.–8.9.2018. Voittaja hakee moottoripyörän promoottorin ennalta määrittelemästä Harley-Davidsonin jälleenmyyntiliikkeestä 29.8.2018 ja hänen tulee palauttaa se viimeistään 8.9.2018. Voittaja ja hänen vieraansa voivat vuokrata toisen moottoripyörän omakustanteisesti jälleenmyyjän valikoimasta.

Vuoden 2017 Discover More -reissun voittajan Tommi Lähteen haastattelu:

Lisätietoja ja lisää kuvia:

Ville Heinonen, Republic of Communications, 050 413 7118, ville.heinonen@republic.fi

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, maija.hyotylainen@republic.fi

Tietoja Harley-Davidson Motor Companysta®

Harley-Davidson Motor Company® on vuodesta 1903 asti toteuttanut unelmia vapaudesta. Yritys valmistaa Custom-, Cruiser- ja Touring-moottoripyöriä ja tarjoaa kattavan valikoiman Harley-Davidson -moottoripyörien osia, varusteita, ajotarvikkeita ja -vaatteita sekä erilaisia keräilyesineitä. Lisätietoja Harley-Davidsonin verkkosivustolla www.h-d.com.