Loka- ja marraskuun lippujen myynti alkaa torstaina 21.8. OnniBus.comin verkkokaupassa

• 21.8.2014 alkaa OnniBus.comin lippujen myynti loka- ja marraskuun liikennöintivuoroille.
  • OnniBus.comin verkkokaupassa on tarjolla tuhansia edullisia lippuja.
  • OnniBus.comin liput ovat ostettavissa yhtiön omasta verkkokaupasta osoitteesta www.onnibus.com.
  • OnniBus.comin lippujen hinnat ovat alkaen 1 euro + 1 euron varausmaksu.

OnniBus.comin verkkokaupassa 21.8.2014 alkava syyslipunmyynti koskee ajalla 1.10.–30.11.2014 tehtäviä matkoja. Lippujen hinnat ovat alkaen 1 euro + 1 euron varausmaksu. OnniBus.comilla hinnoittelu perustuu kysyntään; mitä aikaisemmin matkan varaa, sitä edullisemmin sen saa. OnniBus.comin edulliset liput tarjoavat hyvän syyn tehdä esimerkiksi ex tempore -syysmatka joihinkin 47 kaupungista, mihin yhtiö liikennöi.

”Nyt on hyvät mahdollisuudet varata syysmatkansa edulliseen hintaan. Monet jo busseillamme matkustaneet ovat jo odottaneet loka- ja marraskuun lippujen ostamista, koska pystymme tarjoamaan hinta-laatusuhteeltaan erinomaisen kulkuyhteyden eri puolille Suomea. Syysmyyntimme tarjoaa myös ensikertalaisille mahdollisuuden kokeilla uusia kaksikerroslinja-autojamme ja palveluamme”, toteaa OnniBus.comin toimitusjohtaja Pekka Möttö.

OnniBus.comin kaksikerroslinja-autoissa on säädettävät nahkaistuimet, paikkakohtaiset sähköpistokkeet tietokoneen, tabletin ja/tai matkapuhelimen lataamiseksi sekä WC. Lisäksi matkustajat voivat käyttää kaksikerroslinja-autojen maksutonta Internet-yhteyttä. Kaikki OnniBus.comin kaksikerroslinja-autot on ilmastoitu. OnniBus.comin lippujen  hinnat alkavat yhdestä eurosta ylöspäin.

Lehdistöyhteydet ja kuvat: Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, maija.hyotylainen@republic.fi

Tietoa OnniBus.comista

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 11 reittiä tarjoten 92 lähtöä päivässä. Sen reitistö yhdistää 47 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Forssa, Helsinki, Jyväskylä, Kajaani, Kotka, Kuopio, Lahti, Mikkeli, Oulu, Pori, Rauma, Tampere ja Varkaus. OnniBus.comin erikoisuutena on 15 vuonna 2014 hankittua kaksikerroslinja-autoa, joissa kaikissa on 89 matkustajapaikkaa, langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2012 Tampereella. Se työllistää yli 70 henkilöä. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 euro + 1 euron varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista löytyy osoitteesta www.onnibus.com, https://www.facebook.com/Onnibus (Facebook),  http://iconosquare.com/onnibuscom (Instagram) ja https://twitter.com/onnibus (Twitter).