Mash ja Verifone tuovat Euroopan laajuisen maksupalveluratkaisun kauppiaiden ja kuluttajien rajapintaan

Mash tuo yhdessä Verifonen (NYSE: PAY) kanssa markkinoille uuden koko Euroopan kattavan maksupalveluratkaisun. Palvelu tarjoaa ostostilanteessa kuluttajille helpon vaihtoehdon ostosten maksamiselle jälkikäteen samalla, kun kauppias saa maksusuorituksen heti.

Uudenlainen ostotapa on mahdollista ottaa käyttöön Verifone-maksupäätteestä valitsemalla Mash-vaihtoehto maksusuoritukselle ja luoton hyväksynnälle. Ostotapahtuman jälkeen asiakas saa kotiinsa laskun ja 14 päivää maksuaikaa, jonka kuluessa hän voi maksaa ostoksen ilman korkoa tai kuluja. Asiakas voi myös valita maksaa laskun itselleen sopivissa kuukausierissä. Kauppias saa maksun heti ja voi keskittyä tärkeämpiin asioihin, kuten asiakaspalvelun ja liiketoimintansa kehittämiseen.

”Yrittäjät eivät näe nyt tarjolla olevia rahoitusratkaisuja kilpailuetuina, sillä ne ovat vaikeakäyttöisiä ja aiheuttavat turhaa kitkaa myyntihetkellä”, kertoo James Hickson, Group CEO of Mash. ”Meidän mielestämme tämän oli muututtava. Yritykset ovat kiittäneet palvelun helppoutta ja kertaostosten kasvua. Marraskuussa Suomessa Verifonen kanssa aloitetun pilottihankkeen jälkeen vauhti on kiihtynyt, ja nyt toimimme jo satojen kauppiaiden kanssa usealla eri markkinasegmenteillä. Vuoden 2018 ensimmäisellä neljänneksellä keskitymme laajentamaan toimintaa merkittävästi, tavoitteena auttaa yrityksiä joka puolella Eurooppaa.”

”Kumppanuutemme Mashin kanssa kertoo kyvystämme toimittaa yksilöityjä kokemuksia sekä kauppiaille että kuluttajille Verifone Connectin kautta. Verifone Connect on täysin integroitu maailmanlaajuinen tuote, joka mahdollistaa yrityksen toiminnan käynnistämisen, kehittämisen ja liiketoiminnan kasvattamisen pelkän maksuliikenteen sijaan”, kertoo Nathan Gill, Vice President of Digital Services, Verifone Europe. Verifone Connect on saatavilla kaikkiin Verifone Engage- ja Carbon-laitteisiin sekä osaan Verifone VX -maksupäätelaitteista.

”Fintech-osaamisemme ja Verifonen turvallinen ja avoin alusta mahdollistavat uudenlaiset maksupalveluratkaisut niin kuluttajille kuin kauppiaille”, Mashin James Hickson sanoo. ”Uusi maksupalveludirektiivi (PSD2) tarjoaa seuraavan sukupolven teknologiaa asiakkaan tunnistamiseen ja mahdollisuuden tarjota räätälöityjä pienyrityslainoja reaaliajassa kauppiaille. Nämä ovat mainioita esimerkkejä siitä, miten aiomme tuottaa lisäarvoa maksutapahtuman ympärille ja jatkaa ostokokemusten kehittämistä.”

Mash.com | press@mash.com | @MashComOfficial

Media: press@mash.com

Mashista lyhyesti

Mash on ollut fintech-innovaatioiden eturintamassa jo vuodesta 2007. Käytämme algoritmejamme, koneoppimista ja automatisoitua alustaamme tuottaaksemme ensiluokkaisia rahoitus- ja maksupalveluratkaisuja tuhansille asiakkaillemme joka päivä. Rakennamme tulevaisuutta, jossa teknologia auttaa tekemään maksamisesta saumatonta, joustavaa ja huoletonta. Tänä päivänä Mash on yksi Euroopan johtavista fintech-yrityksistä.