Matti Cornér aloitti viestintätoimisto Republicin CCO:na

Kaupalliseksi viestintätoimistoksi profiloitunut Republic of Communications vahvistaa operatiivista johtoaan kokeneella markkinointiviestinnän ammattilaisella, Matti Cornérilla. Ennen Republicille siirtymistään Cornér työskenteli mainostoimisto Hasan & Partnersilla COO:n tehtävissä.

Vahvaa kasvua tekevän Republic Communicationsin uudessa positiossa, Chief Customer Officerina aloitti tammikuun 28.päivänä Matti Cornér. Vankan ja monipuolisen markkinointiviestintätaustan omaava Cornér vastaa toimiston asiakkuuksien kehittämisestä, asiakastyytyväisyydestä sekä toimii asiakkuusjohtajien esimiehenä ja johtoryhmän jäsenenä.

‒ Olen seurannut Republicia jo pitkän aikaa suurella mielenkiinnolla ja vaikuttunut sen tekemisen korkeasta tasosta. Suomessa johtavan kaupallisen viestinnän toimiston aseman ottanut Republic edustaa uutta raikasta ajattelua ja palvelutarjontaa markkinassa ja samalla se kehittää toimialaa eteenpäin, Matti Cornér luonnehtii.

‒ Republic on täynnä kovan luokan strategista osaamista ja asiakkaan liiketoimintaymmärrystä. Arvostan toimiston kokonaisvaltaista näkemystä ja uskallusta haastaa ja olla rohkeita. Tähän porukkaan on hieno hypätä mukaan ja lähteä kehittämään sen operatiivista toimintaa ja asiakkuuksia, Cornér jatkaa.

Cornérilla on toimialakokemusta lähes parin vuosikymmenen verran media- ja mainostoimistosta. Ennen Hasan & Partnersia Cornér toimi operatiivisena johtajana ja johtoryhmän jäsenenä OMD Finlandissa.

‒ Toimistomme on erittäin vahvassa rakennusvaiheessa, ja osana tätä vaihetta on äärimmäisen tärkeää, että saamme parhaat mahdolliset ihmiset johtamaan ja kehittämään meidän operatiivista toimintaa seuraavalle tasolle. Tavoitteenamme on luoda entistä parempia edellytyksiä myös kansainväliselle kasvulle, kertoo Republicin toimitusjohtaja Hasse Eranka.

‒ Olemme vuodessa kasvaneet 11 henkilöllä, ja toimistomme kisaa nyt kolmatta kertaa Vuoden toimisto -kilpailun shortilla parhaan viestintätoimiston tunnustuksesta, jonka olemme kahtena edellisenä kertana saaneet. Etsimme jatkuvasti lisää alan parhaita tekijöitä mukaan rakentamaan Republicia. Olen erittäin iloinen siitä, että saimme Matin kaltaisen kokeneen ammattilaisen mukaan kehityshaluiseen työyhteisöömme, luonnehtii Republicin toimitusjohtaja Hasse Eranka.

Republic of Communications
Republic of Communications on vuonna 2009 perustettu itsenäinen, suomalainen viestintätoimisto. Toimiston asiakkaita ovat muun muassa Huawei, Suunto, VR, PlayStation, HJK ja Lähitaksi.