Mielisairaalaan sijoittuva PlayStation VR -peli The Inpatient vie keskelle painajaista

Tänään julkaistaan yksinoikeudella PlayStation®4 (PS4) -konsolille psykologiseen kauhuun keskittyvä PlayStation VR -peli The Inpatient. Supermassive Gamesin uutuus sijoittuu aikaan 60 vuotta ennen kulttisuosioon nousseen Until Dawnin tapahtumia. Pelissä yhdistyvät juoneen vaikuttava perhosvaikutusefekti sekä VR-teknologia, mikä takaa hyytävän kauhuelämyksen.

The Inpatient on Supermassive Gamesin odotettu kauhutrilleri, joka vie pelaajan keskelle kauhua. Pelihahmon täysin mallinnetun vartalon lisäksi pelaajan käytössä on ainutlaatuinen ääniohjaus, joka lisää immersiota hurjasti.

The Inpatientissa pelaaja herää oudossa, sairaalamaisessa ympäristössä muistinsa menettäneenä. Tehtävänä on selvittää, miksi hän on Blackwood Pinesin parantolassa ja paljastaa hyytävä salaliitto. Takaumat auttavat askel askeleelta lähemmäs totuutta. BAFTA-palkinnon voittaneen Until Dawnin tapaan pelaajan tekemät päätökset vaikuttavat tarinan käänteisiin. Näin ollen päähenkilön ja kaikkien ympärillä olevien kohtalo määräytyy valintojen perusteella.

Uskottava ympäristö ja näyttävä visuaalinen ilme takaavat laadukkaan pelikokemuksen, joka on kääritty mielenkiintoiseen tarinaan”, kommentoi Suomen Gamereactor.

The Inpatient ilmestyy yksinoikeudella PlayStation®4 (PS4™) -järjestelmälle 24.1.2018. Pelin ikäraja on 18 vuotta. Lisätietoja osoitteessa playstation.com.

Tiedustelut:

Jukka Raittila

Nordisk Film

jukka.raittila@nordiskfilm.com

Kuva- ja materiaalipyynnöt:

Aapo Kuortti

Republic of Communications

aapo.kuortti@republic.fi

About Sony Interactive Entertainment Europe

Sony Interactive Entertainment Europe (SIEE), headquartered in London, UK, is responsible for the PlayStation® brand and family of products and services within the 109 territories serviced by SIEE as a regional headquarters for Sony Interactive Entertainment (SIE). PlayStation has delivered innovation to the market since the launch of the original PlayStation in Japan in 1994. The PlayStation family of products and services include PlayStation®4, PlayStation®VR, PlayStation®Vita, PlayStation®3, PlayStation®Store, PlayStation®Plus, PlayStation™Video, PlayStation™Music, PlayStation™Now, PlayStation®Original and acclaimed PlayStation software titles from SIE Worldwide Studios. Headquartered in San Mateo, California, SIE is a wholly-owned subsidiary of Sony Corporation.

"PlayStation" is a registered trademark of Sony Interactive Entertainment Inc. "PS4" is a trademark of the same company. All other trademarks are property of their respective owners.