NordicBetistä Champions Hockey Leaguen virallinen yhteistyökumppani

Vedonlyöntiyhtiö NordicBet on solminut kolmivuotisen yhteistyösopimuksen Jääkiekon mestarien liigan (CHL) kanssa. Sopimuksen myötä NordicBetistä tulee CHL-liigan virallinen vedonlyöntikumppani. Sopimus on voimassa kolme vuotta.

Jääkiekon mestarien liigassa (CHL) pelaa kaudella 2014/2015 yhteensä 44 joukkuetta kahdestatoista maasta. CHL-liigaa pelataan cup-muotoisena turnauksena, jossa kilpailevat Euroopan parhaat joukkueet. Suomesta mukana on 8 joukkuetta: HIFK, JYP, KalPa, Kärpät, Lukko, SaiPa, Tappara ja TPS. CHL:n ensimmäiset ottelut pelataan 21. elokuuta 2014.

“NordicBet on meille tärkeä kumppani, jolla on vahva yhteys ja ymmärrys lajiin. CHL-pelit tulevat olemaan tärkeä osa NordicBetin kohdetarjontaa tulevan kolmen kauden aikana. Samanaikaisesti CHL-liiga ja brändi hyötyvät yhteistyön tuomasta näkyvyydestä”, CHL:n toimitusjohtaja Martin Baumann kommentoi yhteistyötä.

Yhteistyösopimus kattaa NordicBet-brändille markkinointinäkyvyyden lisäksi mahdollisuuden luoda sisältöä liigan pelien ympärille.

”Olemme ylpeitä saadessamme olla mukana CHL-liigan uudessa tulemisessa alusta alkaen. Uskomme, että CHL on oikea suunta jääkiekkoilun edistämiseen ja mielenkiinnon nostamiseen koko Euroopassa. Nyt julkistetun yhteistyösopimuksen myötä pystymme tarjoamaan suomalaisille jääkiekkofaneille lisää viihteellistä sisältöä ja uudenlaisen tavan sitoutua lajiin sekä CHL-liigaan”, sanoo NordicBetin Ruotsin markkinointipäällikkö Mikael Nilsson.

Jääkiekon mestarien liigan omistaa, ja sitä johtaa European IceHockey Club Competition (EICC), johon kuuluvat joukko Euroopan huippujoukkueita, kuusi kansallista liigaa ja Kansainvälinen Jääkiekkoliitto (IIHF). NordicBetin ja CHL:n välinen sopimus allekirjoitettiin Infront Sports & Median kanssa, joka on Jääkiekon mestarien liigan virallinen media- ja markkinointikumppani.

CHL-kumppanuuden myötä NordicBet vahvisti asemiaan merkittävänä jääkiekkosponsorina. NordicBet tiedotti hiljattain laajasta yhteistyösopimuksesta myös Helsingin Jokereiden kanssa. Jokerit pelaa tulevalla kaudella ensimmäisenä suomalaisjoukkueena kansainvälisessä Kontinental Hockey Leaguessa (KHL).

”Nyt solmitut yhteistyösopimukset CHL-liigan sekä Jokereiden kanssa antavat NordicBetille loistavat lähtökohdat ja aseman tarjota suomalaisille vedonlyöjille todella monipuolista sisältöä Euroopan kahdesta kovimmasta kiekkoliigasta”, sanoo Suomen peliasiantuntija Juha Kvist.

Lisätietoja:

Mikael Nilsson, markkinointipäällikkö NordicBet/Betsson Group Sweden