Oletko kilpailuhenkinen FIFA 19 -pelaaja? Ilmoittautuminen PlayStationin Continental Cup -turnaukseen on nyt avoinna

PlayStation esittelee 26.–28.10 järjestettävässä Paris Games Week -tapahtumassa Continental Cup 2018 -turnauksen, jossa maailman parhaat FIFA-pelaajat kohtaavat toisensa. Matka maineeseen ja kunniaan alkaa futisfanien olohuoneista, sillä turnauksen karsinnat järjestetään verkon välityksellä. Pohjoismaiset pelaajat voivat ilmoittautua mukaan 5.10. asti.

Uunituore FIFA 19 -peli on ollut maailmalla vasta viikon verran, mutta pelaajat eri puolilta maailmaa ovat jo saaneet ensimmäiset maistiaiset pelin uusista ominaisuuksista. Niille, jotka ovat jo voittaneet ystävänsä kotikentillä ja kivunneet verkkopeleissäkin tilastojen kärkeen, on luvassa uusi haaste Continental Cup 2018 -erikoisturnauksen merkeissä.

PlayStationin järjestämä Continental Cup 2018 on ensimmäinen virallinen FIFA 19 -mestaruusturnaus, joka pelataan Paris Games Week -tapahtumassa. Kilpailusta kiinnostuneet pelaajat voivat osallistua karsintoihin, joiden 32 parasta pelaajaa saavat mahdollisuuden edetä Pariisissa pelattavaan turnaukseen.

Karsinnat kotisohvalta
Turnaukseen tulee ilmoittautua viimeistään 5.10. mennessä. Tämän jälkeen pelaajat voivat osallistua verkossa 6.–14.10. järjestettävään FIFA 19 -karsintakilpailuun, jossa he pääsevät vastakkain eri puolilta maailmaa tulevien pelaajien kanssa. Karsintojen päätteeksi 32 parasta pelaajaa etenee Pariisiin, jossa taitavimmat syöttelevät, laukovat ja pujottelevat tiensä rahapalkinnoille, pisteille ja Madridissa pelattavaan UEFA Champions League 2019 -finaalin katsomoon.

Turnaukseen osallistuminen edellyttää voimassa olevaa PS Plus -jäsenyyttä. Osallistujan tulee olla vähintään 16-vuotias ja osallistumiskelpoisen maan (Suomi) laillinen asukas. Turnauksen ajankohta on 6.–28.10.2018 ja siihen voi ilmoittautua osoitteessa: playstation.com/games/continental_cup/. Kilpailun säännöt ovat luettavissa osoitteessa: https://esl.gg/cc2018rules.

PlayStationin Continental Cup 2018 -stream on katsottavissa Twitchissä, Twitterissä, YouTubessa ja Facebookissa 26.-28.10.2018.

Kuva- ja materiaalipyynnöt:

Panu Alanko

Republic of Communications

panu.alanko@republic.fi

Tietoa Sony Interactive Entertainmentista

Sony Interactive Entertainment (SIE) on interaktiivisen ja digitaalisen viihteen globaali markkinajohtaja, joka vastaa PlayStation®-brändistä ja -tuoteperheestä ja niihin liittyvistä palveluista. PlayStation on tarjonnut innovatiivisia tuotteita ja palveluita siitä asti, kun ensimmäinen PlayStation julkaistiin Japanissa vuonna 1994. PlayStation-tuote- ja -palveluvalikoimaan kuuluvat esimerkiksi seuraavat tuotteet ja palvelut: PlayStation®4, PlayStation®VR, PlayStation®Vita, PlayStation®3, PlayStation™Store, PlayStation®Plus, PlayStation™Video, PlayStation™Music, PlayStation™Now, PlayStation™Vue sekä SIE Worldwide Studiosin korkealaatuiset PlayStation-ohjelmistonimikkeet. SIE on täysin Sony Corporationin omistama tytäryhtiö, jonka pääkonttori on San Mateossa Kaliforniassa. Yhtiö toimii maailmanlaajuisesti, ja sillä on konttorit muun muassa Kaliforniassa, Lontoossa ja Tokiossa.