Omena Hotels etsii 40 väsynyttä äitiä ympäri Suomen

Naistenpäivän kunniaksi Omena Hotels -ketju haluaa ilahduttaa neljääkymmentä pienten lasten äitiä tarjoamalla hengähdystauon arkeen ja hyvät unet ketjun hotelleissa eri puolella Suomea. Tarvitsetko levähdyshetkeä tai tunnetko jonkun, joka sitä kaipaisi? Ilmoita mukaan itsesi, puolisosi, ystäväsi tai sukulaisesi 9.4. mennessä osoitteessa www.omenahotels.com/untaaideille.

Jokainen tietää, että pienten lasten äitien arki on välillä raskasta ja jaksamisen kannalta hyvät yöunet ovat tärkeä asia. Suomalainen Omena Hotels -ketju aloittaa uuden ”Nuku Hyvin” -sloganinsa hengessä unta kaipaavien äitien etsinnän naistenpäivänä 8.3. Kuukauden kestävässä Unta äideille -kampanjassa etsitään neljääkymmentä äitiä, jotka ovat pienen hengähdystauon ja hyvän unen tarpeessa.

-  Äidit kaipaavat unta. Emme tarjoa hemmottelu- tai viihdepaketteja, vaan yksinkertaisesti hyviä unia. Etsimme hotelleihimme lepäämään ja nukkumaan juuri neljääkymmentä naista, koska raskauskin kestää neljäkymmentä viikkoa, Omena Hotels -ketjun toimitusjohtaja Ville Valorinta sanoo.

Äiti – ota rohkeasti aikaa itsellesi

Äideille suunnatun kampanjan taustalla on ilmiö, jossa yhä useammat äidit haluavat ottaa välillä omaa aikaa varaamalla hotelliyön tai pari omasta kotikaupungistaan. Omena Hotels -ketju haluaa omalta osaltaan kannustaa äitejä lepäämään ja nukkumaan ilman häiriöitä. Unta äideille -kampanja on osa yrityksen yhteiskuntavastuuta.

-  Äidit ovat tärkeä osa suomalaista yhteiskuntaa, he viettävät useimmiten lapsen ensimmäisen elinvuoden kotona. Arjen keskellä kannustamme äitejä ottamaan itselleen omaa aikaa. Jaksaakseen myös äitien tarvitsee välillä nukkua yönsä ilman häiriöitä, Valorinta jatkaa.

Nukkumalla Suomi nousuun

Unta äideille -kampanja on jatkoa vuoden 2015 opiskelijakampanjalle, jossa Omena Hotels -ketju tarjosi opiskelijoille edullisia hotellihuoneita asumistarkoitukseen, mikäli opiskelija-asuntoa ei löytynyt normaaleilta opiskelijoille tarjotuilta markkinoilta.

Äitien ja opiskelijoiden lisäksi yhteiskuntavastuuseen kuuluu myös vuosi sitten lanseerattu, yrityksille suunnattu Nukutaan Suomi nousuun -kampanja.

- Ajatuksena on, että yritykset maksavat työmatkojen majoituksissa vain siitä, mitä tarvitsevat eli hyvistä yöunista. Säästetyt eurot yritys voi käyttää liiketoimintansa kehittämiseen. Tätä kautta koko Suomen talous hyötyy, Valorinta jatkaa.

Omena-hotellit sijaitsevat aina kaupunkien keskustoissa, joten kaupunkien palvelut kuten ravintolat, kauneushoitolat, kuntosalit, teatterit ja kahvilat löytyvät hotellien läheisyydestä niitä kaipaaville. Omena-hotelleja on kuudella paikkakunnalla: Helsinki, Tampere, Turku, Jyväskylä, Vaasa, ja Seinäjoki.

Lisätietoja:

Ville Valorinta