OnniBus.com avaa suoran ja nopean yhteyden Tampereelta Raumalle

• OnniBus.comin uusi aikataulu reitille F11 Tampere-Pori-Rauma astuu voimaan 28.5.2018
  • Yhtiö liikennöi kaupunkien väliä viikon jokaisena päivänä
  • Matka-aika vain 2 tuntia ja 30 minuuttia

OnniBus.com on julkaissut myyntiin kesäkauden matkansa reitille F11 uudistetuin aikatauluin. Yhtiö laajentaa F11 Tampere-Pori-reittiä Raumalle saakka avaten suorat yhteydet myös Eurajoelta ja Luvialta. Uudistuksen myötä Raumalta pääsee matkustamaan Tampereelle päivittäin klo 12:20, paitsi lauantaisin aikaistetulla lähdöllä klo 7:20. Tampereelta Raumalle liikennöidään joka päivä klo 16:05.

”Meillä on ollut jo pitkään vahva jalansija Tampereen ja Porin välisessä liikenteessä. Havahduimme siihen, että voimme pienellä muutoksella tarjota myös raumalaisille uuden ja nopeamman yhteyden kuin mihin he ovat aikaisemmin tottuneet. Uskon, että uusi konsepti mullistaa bussimatkustusta Rauman ja Tampereen välillä. Kokeilumme lähtee liikkeelle aluksi yhdellä vuoroparilla päivässä”, kertoo OnniBus.comin kaupallinen johtaja Petteri Rantala.

Tähän asti raumalaisilla on ollut yhteys Tampereelle Huittisten kautta, joka on ollut hitaampi. Uusi reittimme Porin kautta on jopa 20 minuuttia nopeampi, jolloin OnniBus.comin konspetilla matka-aika Raumalta Tampereelle lyhenee 2 tuntiin ja 30 minuuttiin.

Lehdistöyhteydet ja kuvat:

Ville Heinonen, Republic of Communications, 050 413 7118, ville.heinonen@republic.fi

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, maija.hyotylainen@republic.fi

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 170 lähtöä päivässä. Sen reitistö yhdistää 50 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Helsinki, Espoo, Heinola, Iisalmi, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Kemi, Kokkola, Kotka, Kouvola, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu, Pori, Porvoo, Rauma, Rovaniemi, Savonlinna, Seinäjoki, Tampere, Turku, Vantaa ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisissä kaksikerroslinja-autoissa on 89 matkustajapaikkaa, langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2011 Tampereella. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista:  www.onnibus.com   ,   https://www.facebook.com/Onnibus   (Facebook), http://instagram.com/onnibuscom (Instagram) ja https://twitter.com/onnibus (Twitter)