OnniBus.com ja Puolustusvoimat yhteistyöhön

• OnniBus.com ja Puolustusvoimat ovat sopineet litterayhteistyöstä.
  • Kyseessä on syyskuun 2016 loppuun saakka jatkuva kokeilu, jonka jatkosta neuvotellaan saatujen kokemusten perusteella.
  • Kokeiluvaiheessa yhteistyö koskee kuutta joukko-osastoa.
  • Veteraanit matkustavat ilmaiseksi OnniBus.com-kaksikerroslinja-autoissa.

OnniBus.com julkistaa Veteraanipäivän kunniaksi tehneensä varusmiesten matkustamista koskevan yhteistyösopimuksen Puolustusvoimien kanssa. Kyse on syyskuun loppuun saakka jatkuvasta kokeilusta, jonka jatkosta neuvotellaan saatujen kokemusten perusteella. Kokeilussa on mukana Kaartin Jääkärirykmentti, Kainuun Prikaati, Rannikkolaivasto, Rannikkoprikaati, Utin jääkärirykmentti ja Uudenmaanprikaati.

”Tämä on merkittävä sopimus meille,” OnniBus.comin toimitusjohtaja Pekka Möttö sanoo. ”Olemme kuljettaneet veteraaneja ilmaiseksi yrityksen perustamisesta lähtien. Varusmiesten matkoihin liittyvä yhteistyö on luonteva kehityssuunta yrityksellemme. Matkustavat varusmiehet ovat merkittävä asiakasryhmä sekä määrällisesti että myös asennekulttuurin osalta. Toivomme, että he löytävät tämän kokeilun myötä julkisen liikenteen mahdollisuudet.”

Valtakunnallisena kaukoliikenneoperaattorina OnniBus.com pystyy tarjoamaan monipuoliset ja kattavat mahdollisuudet varusmiesten lomamatkustamiseen. ”Toivon, että kokeilu tyydyttää molempia osapuolia ja yhteistyö tahdotaan vakinaistaa ja mahdollisesti laajentaa syksyllä”, Möttö jatkaa.

Sotaveteraanit matkustavat OnniBus.comin linja-autovuoroilla aina maksutta. Veteraanit voivat varata paikan yrityksen palvelunumerosta 044-705 7110.

Lehdistöyhteydet ja kuvat:

Jukka Raittila, Republic of Communications, 050 346 2630, jukka.raittila@republic.fi

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, maija.hyotylainen@republic.fi

Tietoa OnniBus.comista

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 110 lähtöä päivässä. Sen reitistä yhdistää 48 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Forssa, Helsinki, Jyväskylä, Kajaani, Kotka, Kuopio, Lahti, Mikkeli, Oulu, Pori, Rauma, Tampere, Varkaus ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisisissä kaksikerroslinja-autoissa on 89 matkustajapaikkaa, langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2012 Tampereella. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista löytyy osoitteesta www.onnibus.com, https://www.facebook.com/Onnibus (Facebook),  http://instagram.com/onnibuscom (Instagram) ja https://twitter.com/onnibus (Twitter).