OnniBus.com toteuttaa mittavan Työ-rekrytointikiertueen 7.10. alkaen

• OnniBus.com ja VMP toteuttavat yhdessä mittavan Työ-rekrytointikiertueeen.
  • Kiertue alkaa perjantaina 7.10. Narinkkatorilta Helsingistä ja päättyy 11.11. Keskustorille Tampereelle. Muita kiertuekaupunkeja ovat Oulu (13.10.), Vaasa (14.10.), Jyväskylä (26.10.) ja Porvoo (4.11.).
  • OnniBus.com tavoitteena on rekrytoida uusia linja-autonkuljettajia palvelukseensa.
  • Samalla yhtiö ilmoittaa yhteistyöstä vuoden 2016 maailman lasten koulutusta tukevan Nenäpäivä-kampanjan kanssa.

“Joukkoliikenteen saralla puhutaan yleisesti OnniBus-efektistä. Tällä viitataan siihen, miten ihmiset ovat löytäneet takaisin julkisen liikenteen pariin hinta-laatusuhteen kehittyessä vastaamaan tämän päivän tarpeita. Merkittävää tässä on myös se, että kasvanut joukkoliikenteen kysyntä on luonut Suomeen merkittävän määrän uusia työpaikkoja”, sanoo OnniBus.comin toimitusjohtaja ja toinen perustajajäsenistä Lauri Helke.

OnniBus.com nousi vastajulkistetussa Asiakkuusindeksi-tutkimuksen vuoden 2016 raportissa suositelluimmaksi yritykseksi. “Yhteyksien lisäksi kyse on asiakaskohtaamisista. Kuljettajamme ovat tärkeässä roolissa, he antavat kasvot yrityksellemme joka päivä. Rekrytointikiertueemme tavoitteena on kasvattaa tätä asiakaspalveluammattilaisten joukkoa”, Helke jatkaa.

Vuonna 2012 Tampereella perustettu OnniBus.com on kasvanut parissa vuodessa 320 työntekijän yritykseksi. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Tampereella, konttorin yhteydessä toimii oma korjaamo. Muita toimipisteitä OnniBus.comilla on Heinolassa, Helsingissä, Jyväskylässä, Kajaanissa, Kotkassa, Kuopiossa, Lappeenrannassa, Porissa, Oulussa, Turussa, Vantaalla ja Vaasassa.

OnniBus.comin Työ-kiertueelle kasvonsa antaneet tamperelaiset Ria ja Rose Salonen ovat siviilissä äiti ja tytär. Ria on työskennellyt linja-autonkuljettajana OnniBus.comilla reilun puolitoista vuotta. "Nainen saa miehisillä aloilla monessa paikassa aika lailla tänäkin päivänä ei-niin-miellyttävää huomiota. Siksi halusin Rosenkin meille, kun tiesin että täällä hän saa tehdä rauhassa töitä”, Ria kertoo. Rose tuli OnniBus.comille asentajaksi alkuvuodesta 2016. Molemmat viihtyvät työssään. “Äiti on hyvä työkaveri. Hän tuo aina välillä tauoillaan herkkuja tallille”, Rose Salonen naurahtaa.

Työ-kiertueen aikataulut :

·             Helsinki pe 7.10 // Narinkkatori klo 10-18

·             Oulu to 13.10. // tori ja Kauppakeskus Valkea klo 10-18

·             Vaasa pe 14.10 // tori klo 10-18

·             Jyväskylä ke 26.10. // Areaukio klo 10-18

·             Porvoo pe 4.11. // Kauppakeskus Lundin aukio klo 10-18

·             Tampere pe 11.11. Nenäpäivä // Tampereen keskustori klo 10-18

OnniBus.comille voi hakea suoraan yhtiön rekrytointisivujen kautta osoitteessa http://rekrytointi.onnibus.com/. Kiertueen yhteistyökumppanin VMP:n avoimet työpaikat on katsottavissa osoitteessa https://www.vmp.fi/tyonhakijalle/avoimet-tyopaikat/#/etsi/

OnniBus.com tukee Työ-kiertueellaan Nenäpäivää. OnniBus.com on Nenäpäivän kumppani jo toista vuotta. Nenäpäivän teemana on tukea maailman lasten koulutusta sekä auttaa muun muassa koulujen perustamista.