OnniBus.com-verkkokaupan matkat lisätty myyntiin 27.5.2018 asti; uusia pysäkkejä F9-reitille

• OnniBus.com on julkaissut uuden kalenterin kevään matkoille ajalle 4.4.-27.5.2018
  • Kalenterijulkaisussa vapautuu samalla 12 000 matkaa vain 1 euron hintaan
  • Reitti F9 saa uudet pysäkit Tampereen Alasjärvelle, Siilinjärvelle Vuorelan rampille ja Korpilahdelle
  • Heinolan siltatyömaa aiheuttaa mahdollisesti joitakin pysäkkimuutoksia

OnniBus.com on julkaissut kevään matkat myyntiin ajalle 4.4.-27.5.2018. Kalenterijulkaisun mukana verkkokaupassa on yli 12 000 matkaa vain 1 euron hintaan. Uuden julkaisun myötä reitti F9 Turku-Tampere-Jyväskylä-Kuopio-Kajaani saa kolme uutta pysäkkilisäystä. Tampereen uusi pysäkki sijaitsee Teiskontien varrella Alasjärvellä, jossa liityntäpysäköinnin myötä omalta autolta pääsee kätevästi jatkamaan matkaansa kaksikerrosbussin kyydissä. Asiakkaiden toiveesta myös Korpilahti saa pysäkin Valtatie 9:n varteen. Siilinjärvelle pysäkki on lisätty Vuorelan rampille Valtatien varteen.

Heinolassa huhti–toukokuussa käynnistyvän siltatyömaan vuoksi osa lähdöistä reititetään uudelleen Kaivokadun pysäkin sijaan Heinolan ABC:n pikavuoropysäkille Valtatie 5:n varteen. Heinolan matkat julkaistaan myyntiin lähiviikkoina, kun lopulliset päätökset Kaivokadun ja Heinolan ABC:n kautta kulkevista lähdöistä on tehty.

Kesän matkat lisätään myyntiin maaliskuun aikana.

Lehdistöyhteydet ja kuvat:

Ville Heinonen, Republic of Communications, 050 413 7118, ville.heinonen@republic.fi

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 170 lähtöä päivässä. Sen reitistö yhdistää 50 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Helsinki, Espoo, Heinola, Iisalmi, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Kemi, Kokkola, Kotka, Kouvola, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu, Pori, Porvoo, Rauma, Rovaniemi, Savonlinna, Seinäjoki, Tampere, Turku, Vantaa ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisissä kaksikerroslinja-autoissa on 89 matkustajapaikkaa, langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2011 Tampereella. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista:  www.onnibus.com   ,   https://www.facebook.com/Onnibus   (Facebook), http://instagram.com/onnibuscom (Instagram) ja https://twitter.com/onnibus (Twitter).