OnniBus.comilta uudet mobiiliystävälliset kotisivut - lippuja voi varata yhtiön sivuilta ilman euron varausmaksua aina heinäkuun loppuun saakka

Tiedote 28.7.2014 - Heinäkuun alussa aktiivisen operoinnin aloittanut OnniBus.com on julkaissut uudet mobiiliystävälliset kotisivut. Sivusto tarjoaa muun muassa parannetun hakutoiminnon sekä interaktiivisen reitistö- ja pysäkkikartan. Kattava kysymys-vastaus-osio tarjoaa nopean avun OnniBus.comilla matkustamiseen liittyen. OnniBus.comin sivuilta voi ostaa lippuja ilman euron varausmaksua aina heinäkuun loppuun saakka.

OnniBus.comin uudet sivut ovat entistä käyttäjäystävällisemmät. Lippujen ostaminen käy nopeasti. Reitistö, aikataulut sekä interaktiivinen pysäkkikartta löytyvät helposti. Lisäksi matkustaja saa matkansa suunnitteluun tukea Usein kysyttyjä kysymyksiä -osiosta. Liput OnniBus.comin reiteille myydään vain yhtiön sivujen kautta. Yhtiön kesäkampanja jatkuu edelleen – lippuja voi ostaa ilman euron varausmaksua heinäkuun 2014 loppuun saakka.

Yhtiö vastaa sivustouudistuksellaan mobiilikäyttäjien tarpeisiin

OnniBus.comin uudet sivut tunnistavat mobiilikäyttäjän automaattisesti. Mobiiliversiossa matkustaja pääsee heti varaamaan lippuja. Lisäksi hän voi tarkistaa kätevästi pysäkkitiedot, häiriötiedotteet sekä muut matkustamiseensa liittyvät tiedot.

”Uuden sivuston sekä mobiilipalvelun lanseeraaminen on meille iso asia. Lanseeraus on osa OnniBus.comin yhtiön toimintastrategiaa olla aktiivisen matkustajan nopea, halpa ja luotettava valinta. Mobiilipalvelu tukee myös asiakaspalvelukokonaisuuttamme. Uusi sivustomme on kaksikerroslinja-autoistamme muodostuvan kaluston ohella osa Suomen julkisen liikenteen markkinoille kohdistuvaa mittavaa investointiamme”, toteaa OnniBus.comin toimitusjohtaja Pekka Möttö.

”Yli 100 000 asiakasta on käyttänyt palvelujamme sen jälkeen, kun aloitimme liikennöinnin uudella reitistöllämme heinäkuun alussa. Asiakaspalaute on ollut mahtavaa. Monet ovat halunneet kokea erikseen millaista on matkustaa kaksikerroslinja-autoissamme. Olemme saaneet palautetta siitä, kuinka edulliset lippumme ovat saaneet ihmiset matkustamaan matkustamisen ilosta. Maksuton nettiyhteys sekä latauspistokkeet ovat saaneet asiakkailta erityiskiitokset”, sanoo yhtiön liikennejohtaja Lauri Helke.

OnniBus.comin uudistuneen sivuston ominaisuudet tiivistetysti:

• Kehittynyt hakutoiminto; reittien hakeminen on entistä nopeampaa sekä hintojen vertailu eri päivien kesken sujuvampaa.
  • Mobiilikäyttäjälle sivusto avautuu heti älypuhelimille ja tableteille optimoituna versiona.
  • Interaktiivinen reitti- ja pysäkkikartta näyttää pysäkin paikan. Näkymää voi tarkastella lintuperspektiivistä sekä zoomata tarkemmaksi
  • Usein kysyttyjä kysymyksiä -osio helpottaa matkan suunnittelua.
  • Tiedotteet-osiosta löytyy yhtiön tiedotteet, pressikuvat sekä videomateriaalia.

Lehdistöyhteydet ja kuvat: Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, maija.hyotylainen@republic.fi

Tietoa OnniBus.comista
OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 11 reittiä tarjoten 92 lähtöä päivässä. Sen reitistö yhdistää 47 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Forssa, Helsinki, Jyväskylä, Kajaani, Kotka, Kuopio, Lahti, Mikkeli, Oulu, Pori, Rauma, Tampere ja Varkaus. OnniBus.comin erikoisuutena on 15 vuonna 2014 hankittua kaksikerroslinja-autoa, joissa kaikissa on 89 matkustajapaikkaa, langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2012 Tampereella. Se työllistää yli 70 henkilöä. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 euro + 1 euron varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista löytyy osoitteesta www.onnibus.com.