Philipsiltä parranajotottumukset muuttava OneBlade

Uusi tekniikka mahdollistaa ajon, trimmauksen ja muotoilun samalla terällä.

Suomalaisten miesten tyyli ja tavat ovat muuttunet perinpohjaisesti viime vuosina. Enää 41 prosenttia ajaa leuan sileäksi, eli jonkinlaista partaa harrastaa jopa 59 prosenttia. Suosituin partamalli on sänki. Suomalainen mies tarvitsee keskimäärin 2,5 työkalua pitämään kuontalonsa kunnossa, mikä voikin olla ajanvievää puuhaa. Nyt Philips julkistaa aivan uudenlaisen tavan ajaa parran: OneBlade:n, joka trimmaa, muotoilee ja ajaa kaiken pituiset parrat samalla terällä.

Philipsin teettämän kyselyn pohjalta käy ilmi, että 59 prosenttia suomalaisista miehistä antaa parran kasvaa. Suosituimmat tyylit miesten keskuudessa olivat (luvut pyöristetyt):

1. 1.     Sänki (21 %)
  2. 2.     Lyhyt kokoparta (11 %)
  3. 3.     Viikset ja pukinparta (8 %)
  4. 4.     Viikset (8 %)
  5. 5.     Pitkä kokoparta (4 %)
  6. 6.     Pukinparta  (3 %)
  7. 7.     Joku muu (5 %)

(Lähde: Philips / SnabbaSvar; 2016)

Sama kysely osoittaa myös, että 18–35-vuotiaat miehet vaihtelevat partatyyliään vähintään kerran kuussa. Suurin osa yli kolmekymppisistä on löytänyt parrakkaan tyylinsä ja pysynyt sille uskollisena.

– Miesten tyyli ja ulkonäkö on todellakin muuttunut viime vuosina. Siitä on tullut enemmän elämäntapa kuin pelkkä partamuoti. Tänään on täysin sallittua saapua palaveriin kahden päivän sängellä varustettuna, mikä ennen oli täysin mahdoton ajatus. Mutta jostain syystä parranajovälineet eivät ole seuranneet tyylikirjon kehitystä. Kunnes nyt! Olemme kovin ylpeitä tästä vallankumouksellisesta hybridituotteesta jonka Philips on luonut nykyaikaisen, partaa muokkailevan miehen tarpeisiin, sanoo Erika Krieg, Marketing Manager OneBlade, Philips Nordicilta.

Uusi tekniikka suo lukuisia käyttötarkoituksia, ilman haavaumia tai punotusta

Philips OneBladen ainutlaatuisuus on keskittynyt itse terään. OneBlade -tekniikka koostuu nopeasti liikkuvasta, tuplasuojatusta ajoyksiköstä, joka liikkuu 200 kertaa sekunnissa antaen tehokkaan ja mukavan ajon myös pidemmille parroille.

OneBlade ajaa kerralla kaikki, sängestä pitkään kokopartaan, ja liikkuu joka suuntaan, sekä myötä- että vastakarvaan. Terä seuraa kasvojen muotoa, mikä tekee parranajosta mukavaa ja tehokasta joka alueella.

Päivittäinen parranhuolto vie monilta turhan paljon aikaa. OneBlade -terällä helpotat aamurutiinit. Parranajo käy nopeasti ja vaivattomasti kun käytät vain yhtä työkalua, eikä vaahtoa tarvitse lainkaan!

Kaksi mallia: OneBlade ja OneBlade Pro

OneBlade tulee kahtena mallina:  OneBlade ja OneBlade Pro. OneBlade on hitusen yksinkertaisempi malli, kun taas miehelle, joka arvostaa vankkaa muotoilua, akunkestoa ja lukuisia  pituusasetuksia, on olemassa premiummalli OneBlade Pro.

Molemmat ovat vedenkestäviä ja helppoja puhdistaa, ja toimivat sekä kuivassa että kosteassa.

OneBlade on saatavilla K-Citymarketeista, Gigantista ja Clas Ohlsonilta, sekä Philipsin omasta verkkokaupasta. OneBlade Pro löytyy Philips elektroniikkapuolen jälleenmyyjiltä sekä Philipsin omasta verkkokaupasta. OneBlade svh alkaen 34,90 € ja OneBlade Pro svh alkaen 79,90 €.

Kyselystä

Tutkimusyhtiö SnabbaSvar teki Philipsille kyselyn pohjoismaisten miesten suhteesta partaan. 1 000 suomalaista 18–70-vuotiasta miestä koko maasta vastasi kyselyyn marras-joulukuussa 2016. Aineisto on saatavilla.

Lisätiedot: Elisa Mikkonen, elisa.mikkonen@republic.fi, 050 410 2284, Republic of Communications

Tietoa Philipsistä:

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) on johtava terveys- ja hoiva-alan korkeateknologiaa ja palveluja tuottava yhtiö. Keskitymme parantamaan ihmisten terveyttä ja mahdollistamaan parempia tuloksia koko hoivaketjuun, terveellisistä elämäntavoista ja ennaltaehkäisystä diagnoosiin, toimenpiteisiin ja kotihoitoon. Philipsin korkealaatuinen tekniikka ja kliininen tietotaito sekä kuluttajatuntemus mahdollistavat intergroitujen kokonaisratkaisujen toimituksen. Philips on johtava kuvadiagnostiikan, potilasvalvonnan, e-terveyden, tietoteknologian sekä henkilökohtaisen terveyden ja kotihoidon alalla. Philipsin pääkonttori sijaitsee Hollannissa. Yhtiöllä on n. 71 000 työntekijää yli sadassa maassa, ja myynti terveysteknologian alalla 2016 ylsi 17,4 miljardiin euroa. Uutisia Philipsistä löydät osoitteessa: HYPERLINK "http://www.philips.se/press"www.philips.se/press.