PlayStation F.C. kutsuu pelaajat mukaan maailman suurimpaan jalkapalloklubiin

PlayStation F.C. UEFA Champions League -sovellus tarjoaa jalkapalloaiheisia pelihaasteita PlayStation®4 -järjestelmällä.

Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) on julkistanut virallisen PlayStation F.C. UEFA Champions League -sovelluksen juhlistaakseen pitkään jatkunutta kumppanuuttaan maailman suurimman jalkapalloliigan kanssa. Sovellus julkaistaan yksinoikeudella PlayStation 4 -järjestelmälle (PS4™) ja se on ladattavissa maksutta PlayStation®Store -kaupassa.

PlayStation F.C. UEFA Champions League -sovelluksen avulla pelaajat pääsevät kiipeämään PlayStation F.C. -pistetilastoissa ja kilpailemaan upeista palkinnoista pelaamalla Fantasy Football- ja Predictor-pelejä PS4-järjestelmillään. Kilpailuun voi osallistua myös pelaamalla Top Five -peliä, joka on tulossa sovelluksen kautta pian saataville. Tarjolla on upeita palkintoja, kuten liput Milanossa 2016 pelattavaan UEFA Champions League -finaaliotteluun. Lisäksi PlayStation®Plus -jäsenet pääsevät eläytymään uudelleen kaikkien aikojen klassikko-otteluihin UEFA Champions League -arkistojen kautta.

Pelaajat voivat kartuttaa PlayStation F.C. -pistesaldoaan laittamalla jalkapallotietämyksensä likoon kolmessa sovellukseen kuuluvassa pelissä:

Fantasy Football

Muodosta UEFA Champions League -unelmajoukkueesi. Tee rahakkaita siirtoja, mullistavia pelaajavaihtoja ja valitse joukkueelle voittoisa nimi.

Predictor
Arvaa tulevan pelin lopputulos ennakkoon ja voita.

Top Five (tulossa pian)
Ennusta seuraavan ottelun tähtipelaajat ja tee valintasi.

Pelaajat voivat kartuttaa viikoittain kokonaispistesaldoaan PlayStation F.C. -pistetilastoissa kolmen jalkapalloaiheisen pelin avulla. Pistesaldon perusteella pelaajille määritetään ”UEFA Champions League -fanitaso”, jota voi nostaa keräämällä lisäpisteitä kauden edetessä.

Tietyissä maissa* asuvat pelaajat saavat viikoittain ja kausittain mahdollisuuden voittaa PlayStation-palkintoja sekä neljännesfinaalivaiheen jälkeen myös pääpalkinnon. Pääpalkinto tarjoaa huippupelaajille tilaisuuden päästä Milanossa 2016 pelattavaan UEFA Champions League -finaaliin.

PlayStation Plus -tilaajat voivat katsella klassisia UEFA Champions League -otteluita sovelluksen oman videosoittimen avulla. Tarjolla on viiden ja 20 minuutin ottelukoosteita, joiden kautta fanit pääsevät kokemaan liigan ikimuistoisimpia hetkiä uudelleen.

Lisätietoja sovelluksen lataamisesta ja PlayStation F.C. -klubiin liittymisestä osoitteessa www.playstation.com.

*Maat, joiden asukkaat voivat voittaa palkintoja PlayStation F.C. Champions League App® -sovelluksessa, ovat Alankomaat, Australia, Belgia, Espanja, Intia, Irlanti, Iso-Britannia, Itävalta, Norja, Portugali, Puola, Ranska, Ruotsi, Saksa, Slovakia, Suomi, Sveitsi, Tanska, Tsekki, Turkki, Unkari, Uusi-Seelanti ja Venäjä.

Kuva- ja materiaalipyynnöt:

Panu Alanko

Republic of Communications

panu.alanko@republic.fi

- ENDS -

About Sony Computer Entertainment Europe Ltd
Sony Computer Entertainment Europe (SCEE), based in London, is responsible for the distribution, marketing and sales of PlayStation®4 (PS4®) computer entertainment system, PlayStation®Vita (PS Vita) portable entertainment system, PlayStation®3 (PS3®) computer entertainment system and PSN software and hardware in 109 territories across Europe, the Middle East, Africa and Oceania. SCEE has revolutionised home entertainment since they launched PlayStation® in 1994. PlayStation®4 redefines rich and immersive gameplay with powerful graphics and speed, intelligent personalisation and deeply integrated social capabilities. PS Vita is an ultimate portable entertainment system that offers a revolutionary combination of rich gaming and social connectivity within a real world context. PS3® is an advanced computer system, incorporating the powerful Cell Broadband Engine and RSX processors. PSP® is a handheld entertainment system that allows users to enjoy 3D games with high-quality full-motion video and high-fidelity stereo audio. SCEE also develops, publishes, markets and distributes entertainment software for these formats, and manages the third party licensing programs for the formats in these territories.

More information about PlayStation® products can be found at www.playstation.com.

PlayStation®, PS4, PS3, PS2, PSP, and DUALSHOCK are registered trademarks or trademarks of Sony Computer Entertainment Inc. All other trademarks are property of their respective owners.