Pois kahden puhelimen loukusta

Kahden WhatsApp-tilin samanaikainen käyttö yhdessä puhelimessa onnistuu kahden SIM-korttipaikan ansiosta. Kahden SIM-kortin lisäksi Huawei Y6 2018 ja Huawei Y5 2018 -puhelimiin mahtuu Micro SD-muistikortti.

Huawein Y-sarjan puhelinten kolme korttipaikkaa majoittavat tarvittaessa kahden SIM-kortin lisäksi Micro SD -kortin, jonka avulla tallennustila kasvaa jopa 256 gigatavulla.

”Työntekijä voi arvostaa sitä, että voi käyttää samalla puhelimella sekä henkilökohtaista että työ-WhatsApp-tiliään samanaikaisesti”, kertoo Huawein kuluttajaliiketoimintayksikön myyntipäällikkö Jesse Kajes. ”Erittäin näppärä kolme korttipaikkaa on myös vaihto-oppilaille ja kaukomaissa matkaajille, jotka ottavat paljon kuvia, mutta tarvitsevat paikallisen Prepaid-liittymän oman liittymänsä lisäksi.”

”Kolme korttipaikkaa on monille käyttäjille ostoperuste, sillä se mahdollistaa kahden SIM-kortin lisäksi erillisen muistikortin. Monet kuluttajat haluavat ladata erilliselle kortille kuvat tai applikaatiot. Monissa meidän laitteissamme on kaksi korttipaikkaa, jolloin käyttäjä voi valita ylimääräisen SIM-kortin ja muistikortin väliltä.”, Kajes jatkaa.

Huawein malleista Huawei Y6 2018 sekä Huawei Y5 2018 kätkevät sisäänsä kahden SIM-korttipaikan lisäksi Micro SD -korttipaikan.

Huawei-yhteyshenkilö – kuluttajaliiketoiminta:
Sofia Lehtimäki, Huawei Technologies Oy, 050 308 2228, sofia.lehtimaki@huawei.com

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:
Elisa Mikkonen, Republic of Communications, 050 410 2284 prhuawei@republic.fi

Kuvat: https://goo.gl/yvPYYC

Hinta:
Huawei Y6 2018 149 €

Huawei Y5 2018 129 €

Huawei Suomi sosiaalisessa mediassa:

Facebook: https://facebook.com/HuaweiMobileFi

Instagram: https://instagram.com/HuaweiMobileFi

Twitter: https://twitter.com/HuaweiMobileFi

Lisätietoja Huaweista

Huawei on johtava maailmanlaajuinen informaatio- ja viestintäteknologian (ICT) ratkaisujen tarjoaja, joka palvelee telealan operaattoreita, yrityksiä, kuluttajia ja julkista sektoria. Huawei tekee myös tiivistä yhteistyötä yliopistojen kanssa ympäri maailman. Huawein innovatiivisia ICT-ratkaisuja, -tuotteita ja -palveluita käytetään yli 170 maassa. Vuonna 1987 perustettu Huawei on yksityinen yritys ja täysin työntekijöidensä omistama.

Huawei työllistää maailmanlaajuisesti yli 180 000 henkilöä, ja yrityksen 9 900 Euroopassa olevasta työntekijästä 1 200 työskentelee tutkimuksen ja tuotekehityksen (T&K) parissa. Yrityksellä on 18 T&K-keskusta kahdeksassa Euroopan maassa (Suomi, Belgia, Ranska, Saksa, Irlanti, Italia, Ruotsi ja Iso-Britannia) ja se operoi lukuisia innovaatiokeskuksia yhteistyössä tele- ja ICT-alan partnerien kanssa