Pudix on täydellinen välipala – proteiinia ilman turhia kaloreita

Kotimaisen FASTin uutuustuote Pudix-proteiinivanukas on makeanmakuinen välipala jokaiseen tilanteeseen. Proteiinipitoisuus, hyvä maku ja mukana tuleva lusikka tekevät vanukkaasta parhaan välipalan niin toimistoon kuin salillekin. Makuvaihtoehtoja on kaksi: herkullinen toffee ja suussa sulava suklaa.

Maitoproteiini pitää näläntunteen poissa pitkään

Pudix-proteiinivanukas sisältää runsaasti maitoproteiinia, vain vähän kaloreita, eikä lainkaan lisättyä sokeria. Ravintosisällöltään tuote vastaa maitorahkaa, mutta maultaan herkullista vanukasta. Se pitää näläntunteen loitolla pitkään ja sopii täten täydellisesti välipalaksi.

Näppärän, mukana tulevan lusikan ansiosta tämän välipalan voi nauttia kätevästi milloin ja missä vain.

Pudix toffee 200 g, EAN: 6430056282091

Pudix suklaa 200 g, EAN: 6430056282107

Ravintosisältö /100 g:

10 g proteiinia, 4,6 g hiilihydraatteja, 1,5 g rasvaa, 72 kcal

Saatavuus:
Hyvin varustetut päivittäistavarakaupat ja erikoisliikkeet. Tuotteet on sijoitettu kylmähyllyyn tai proteiinipatukoiden kanssa samaan hyllyyn kaupasta riippuen.

Suositushinta: 1,89 € / kpl

Tuotekuvat: http://fast.fi/kuvapankki/

Lisätiedot ja tuotenäytteet:

Elisa Mikkonen, elisa.mikkonen@republic.fi, +358 50 410 2284, Republic of Communications

---------------

FAST on suomalainen, urheiluravinteisiin keskittynyt brändi. FAST on toiminut alalla jo lähes kaksikymmentä vuotta ja pitänyt markkinajohtajan asemaa vuodesta 2001. FAST- tuotteet on suunniteltu tukemaan aktiivista elämäntapaa ja hyvinvointia. Monipuolinen valikoima kattaa jauhetuotteet, patukat, valmisjuomat sekä erikoisvalmisteet. FAST -tuotteet ovat tutkittuja, puhtaita ja turvallisia.

www.fast.fi

Func Food Finland OY on nopeasti kasvava elintarvikealan yritys ja urheiluravinnealan markkinajohtaja Suomessa. Yritys on tunnettu FAST, Fit Farm, Celsius ja CocoVi -tuotemerkeistään, jota myydään Suomessa yli 4 000 jälleenmyyntipisteessä. Func Foodin liikevaihto oli noin 18 miljoonaa euroa vuonna 2015.

www.funcfood.com