Sadat tuhannet suomalaiset tilaavat ruokansa Pizza-online.fi-palvelusta

Ruokailukulttuurin muuttuessa oman suosikkiravintolan kotiinkuljetuspalvelusta saattaa tulla monelle lähes jokapäiväinen tuttavuus. Suomen suurin ruokatilausten välityspalvelu Pizza-online.fi tavoittaa lähes kaikki Suomen kaupungit ja tekee makoisaa tulosta.

Viime vuosina ravintolaruuan tilaaminen kotiin on yleistynyt ja muuttunut osaksi arkea. Ruokatoimituksia ei enää koeta luksukseksi, vaan kiireisen arjen käteviksi helpottajiksi, joiden kuljetuksestakaan ei tarvitse enää maksaa maltaita. Eri palvelujen ansiosta ruoan voi tilata mistä tahansa nopeasti ja helposti – nyt eniten aikaa vie valinta monen maistuvan vaihtoehdon välillä.

Netistä tilaaminen on helppoa, ja samalla välttyy asioimasta asiakaspalvelijan kanssa. Tämä luonnollisesti houkuttelee juroja suomalaisia. Pizza-online.fi -sovelluksen ansiosta tilaaminen käy entistäkin nopeammin.

”Mobiiliapplikaatio on tehty mahdollisimman yksinkertaiseksi käyttää ja sillä ruuan tilaaminen tapahtuu tosi kätevästi,” Nora Särkkä, Pizza-online.fi:n markkinointipäällikkö kertoo. ”Pizza-online.fi on Suomen laajin ruuan tilauspalvelu ja haluamme kasvaa sekä kehittää toimintaamme jatkuvasti. On mahtavaa, että lähes koko Suomessa meidän kautta voi jo tilata ruokaa kotiin niin netistä kuin sovelluksen kauttakin. Meidän bisneksellä menee todella hyvin tällä hetkellä.”

Suomen suurin ruokatilausten välityspalvelu Pizza-online.fi haluaa koota kaikki Suomen ravintolat saman katon alle. Palvelu kasvaa nopeasti kasvattaen ravintoloiden määrää ja ruokavalikoimaa. Suomalaisten kansallisruuan pizzan ohella palvelusta löytää nykyään paljon erilaisia etnisten keittiöiden ravintoloita, sushista nepalilaiseen ja lisäksi supersuosittuja vegaanisia versioita.

Pizza-online.fi tavoittaa lähes kaikki Suomen kaupungit

Pizza-online.fi on toiminut Suomessa jo vuodesta 2007, ollen näin yksi ruuan tilauspalveluiden pioneereista. Muihin tilauspalveluihin verraten se on paljon laajempi, tavoittaen lähes 95 % Suomen kaupungeista ja välittäen satoja tuhansia tilauksia kuukaudessa. Palvelun yhteistyöravintoloihin kuuluu noin tuhatkunta ravintolaa, joiden yrittäjät kokevat palvelun erittäin hyödylliseksi.

”Pizza-online.fi-palvelun mukaan ottaminen on kasvattanut yritykseni näkyvyyttä ympäri Helsinkiä valtavasti, Murat Yildiz, Pizza Express Käpylän omistaja kehuu. ”Olemme olleet mukana sivustolla heti alusta, eli vuodesta 2007 saakka. Yhteistyö on sujunut loistavasti ja myynti on kasvanut ja laajentunut palvelun myötä todella paljon.”

”Meilläkin suurin osa kuukauden myynneistä tulee Pizza-online.fi:n kautta, joten olemme enemmän kuin tyytyväisiä palveluun”, Ali Akpinar, Pizza Service Tikkurilan omistaja komppaa.

Pizza-online.fi laajentaa useasti ravintolan asiakaskuntaa, kun ihmiset valitsevat oman lähipizzeriansa sijaan vaikka kavereiden suositteleman nepalilaisen. Ruuat pysyvät auton kyydissä lämpiminä vähän pidemmänkin matkan päästä.

Lisätiedot:

Elisa Korhonen, Republic of Communications

elisa.korhonen@republic.fi, 044-5139677

Pizza-online.fi on perustettu Suomessa vuonna 2007. Palvelu myytiin saksalaiselle Delivery Herolle vuonna 2012. Tilauspalvelua käyttävät jo sadat tuhannet suomalaiset ja se kattaa Suomen laajimman valikoiman ravintoloita. Maailman suurin ruuan tilaus- ja kuljetuspalvelu Delivery Hero omistaa Suomessa myös Foodoran.