Suomen ensimmäinen Cubus Kids -lastenvaateliike avautuu toukokuun 7. päivä Helsingin Kamppiin

Pohjoismaiden menestyksekkäimpiin muotiketjuihin kuuluva Cubus avaa Suomen ensimmäisen Cubus Kids -lastenvaateliikkeen torstaina 7. toukokuuta Kauppakeskus Kamppiin. Kauppakeskuksen toisessa kerroksessa sijaitsevan liikkeen koko on 280 neliötä.

Cubuksen lasten mallistossa on vaatteita 2−14-vuotiaille lapsille ja se jakaantuu kahteen osastoon: 2−8-vuotiaat sekä 9−14-vuotiaat. Lastenvaatemallisto on suunnattu leikkisille ja aktiivisille lapsille. Vaatteiden ominaisuuksissa on keskitytty toimivuuteen sekä kestävyyteen.

Lasten tämän kauden kevätmallistossa pääosaa esittävät juhlakauden mekot ja poikien puvut. Malliston avaintuotteita ovat lisäksi chinot, pikeepaidat ja värikkäät jeggingsit. Pastellivärit, printtikuviot ja denim näkyvät vahvasti materiaaleissa.

Kampin liikkeen lisäksi Cubuksen lastenvaatteita saa Salon, Raision, Vantaan Jumbon, Lahden Trion, Espoon Tapiolan sekä viikolla 20 avattavan Helsingin Malmin liikkeistä. Lastenvaatemalliston lisäksi Cubuksen muodikkaat ja edulliset naisten mallistot kattavat kaiken uusimmista trendeistä perusvaatetukseen. Valikoimaan kuuluvat myös alusvaatteet, korut ja asusteet. Sekä naisten että lastenvaatemallistoja voi ostaa myös Cubuksen verkkokaupasta.

Cubuksella on liikkeitä kotimaansa Norjan lisäksi Ruotsissa, Puolassa, Saksassa sekä Suomessa. Yhteensä yli 300 liikettä kattavan Cubus-ketjun liikkeistä 40 on Suomessa. Seuraavat Suomen liikkeet avataan toukokuun lopussa Järvenpäähän sekä Tampereen Hämeenkadulle.

Linda Haglund, PR- ja markkinointikoordinaattori

Cubus Finland Oy

Puh: +358 50 53 95 010

Email: linda.haglund@cubus.com

Cubuksen mallistoon voi tutustua osoitteessa: www.cubus.fi ja lehdistömateriaalia löytyy osoitteesta: https://cubus.com/fi/Corporate/Cubuksesta/Press/Press-contact/

Holdingyhtiö Varner Group on Pohjolan suurin yksityisessä omistuksessa oleva muotialan yritys, joka toimii yhdeksässä maassa, ja vuonna 2013 sillä oli 1 383 myymälää. Tekstiilialalla toimivan Varner Groupin omistuksessa on 12 tytäryritystä. Varner Groupin pääkonttori sijaitsee Billingstadissa Norjassa.

Vuonna 2013 Varner Groupin liikevaihto oli 1 348 miljoonaa euroa ja tulos 152 miljoonaa euroa. Suomessa tunnettuja Varner Group -liikkeitä ovat Bik Bok, Dressmann, Carlings ja Cubus.