Suomen ensimmäinen JD Sports -myymälä avautuu kauppakeskus Itikseen

Suomen urheilukaupan tarjonta monipuolistuu, kun englantilainen JD Sports avaa ensimmäisen myymälänsä kauppakeskus Itikseen. Lisäksi Itiksen palveluvalikoima kasvaa uuden Regus-toimistohotellin sekä Kelan toimipisteen myötä. Itikseen avautuu vuonna 2018 myös Suomen ensimmäinen IMAX-elokuvateatteri.

JD Sports on johtava englantilainen urheilumuodin ketju, joka saapuu Suomen markkinoille ja ensimmäisenä kauppakeskus Itikseen keväällä 2018 avautuvan myymälän myötä. Itiksen Head of Leasing Anne Simonen on JD Sportsin avautumiseen tyytyväinen.

‒ On erittäin hienoa, että kansainvälinen, menestyksekäs JD Sports on päättänyt tulla Suomeen. Tämä kertoo markkina-alueen kiinnostavuudesta ja on positiivinen signaali myös muille toimijoille, jotka harkitsevat laajenemista, iloitsee Anne Simonen.

– JD Sports on vahva erityisesti urheilujalkineissa sekä -muodissa ja täydentää hyvin Itiksen vahvaa urheiluliikkeiden tarjontaa, Simonen jatkaa.

Palveluvalikoima täydentyy Regus-toimistohotellilla ja Kelan toimipisteellä

Kauppakeskus Itiksen yhteydessä on noin 7000 neliömetriä toimistotilaa. Toimistotilatarjonta parani entisestään, kun täyden palvelun toimistotiloja tarjoava Regus avasi Itikseen toimistohotellin joulukuun puolivälissä.

– Itis sijaitsee ylivoimaisten liikenneyhteyksien varrella ja on siksi houkutteleva liikepaikka toimistoille. Samoin Itiksestä löytyvät kaikki työntekijöiden tarvitsemat palvelut lounaspaikoista työterveydenhuoltoon, kertoo Simonen.

Myös julkiset palvelut ovat nykyään tärkeä osa kauppakeskusten palveluvalikoimaa. Itikseen avautuukin kesäkuussa uusi Kelan toimipiste.

– Olemme tyytyväisiä voidessamme helpottaa asiakkaidemme arkea tuomalla myös julkisia palveluita Itikseen, toteaa Anne Simonen.

Suomen ensimmäinen IMAX®-elokuvateatteri ja uusi ravintola-alue

Finnkino avaa loppuvuodesta 2018 Itikseen noin tuhat paikkaisen, yhdeksän salin elokuvateatterin. Teatterin vetonaula on Suomen ensimmäinen IMAX®-sali. Huippumodernin elokuvateatterin kylkeen avautuu myös uusi ravintola-alue.

– Elokuviin tulevat asiakkaat käyttävät runsaasti myös ravintolapalveluita. Samaan aikaan elokuvateatterin avauksen yhteydessä avaamme 2. krs:een uusia ravintoloita ja uudistamme nykyisen ravintolamaailman seuraavassa vaiheessa, jotta yrittäjillämme on mahdollisimman hyvät edellytykset palvella Itiksen asiakkaita entistäkin paremmin, summaa Simonen.

Lisätietoja:
Anne Simonen, Head of Leasing, Wereldhave Finland Oy
puh. +358 40 822 3859 / anne.simonen@wereldhave.com

Kauppakeskus Itis
Itiksessä on yli 120 myymälää, yli 50 palvelua ja kymmeniä ravintoloita sekä kahviloita, joissa asioi vuosittain lähes 18 miljoonaa asiakasta. Loppuvuodesta 2018 Itikseen avautuu 9-salin Finnkinon elokuvateatteri, joka on Suomen ensimmäinen IMAX® teatteri. Kauppakeskus Itiksen omistaa hollantilainen kiinteistösijoitusyhtiö Wereldhave N.V. http://www.itis.fi