Suosittuihin lasten smoothiepussivalikoimiin uutuuksia Muksulta

Muksu jatkaa lastenruokavalikoimamuutostaan tuomalla nyt kauppoihin uudistuneet smoothiepussit. Vaihtoehtoja on 4 kuukauden iästä ylöspäin. Nykyiset makuvaihtoehdot saavat rinnalleen joukon uusia makuja. Pakkausuudistus näkyy Muksun smoothievalikoimissa kesäkuun puolestavälistä lähtien, uutuusmaut saapuvat aluksi Keskon valikoimiin.

Nykyisten suositusten mukaan uusia makuja on hyvä tarjota lapselle monipuolisesti alusta alkaen kiinteisiin ruokiin siirryttäessä. Makumaailmaa voi laajentaa yhdistämällä uusia hedelmiä ja kasviksia jo tuttuihin ruokiin. Uudistuneen Muksun pääperiaatteen mukaisesti sankari- eli päämaku tulee selkeästi esille läpinäkyvässä smoothiepakkauksessa helpottaen valintaa.

Muksu-smoothieissa löytyy hedelmävaihtoehtojen lisäksi hedelmiä sekä vihanneksia yhdistäviä uutuuksia. Valikoiman uusia makuja ovat Muksu Mangoinen hedelmä-kookossmoothie 6kk+, Muksu Mustaherukkainen Hedelmä-mustikkasmoothie 6kk+, Muksu Kiivi-viher-hedelmäsmoothie 8kk+ ja Muksu Kirsikkainen Hedelmä-mansikkasmoothie 8kk+. Kaikki Muksu-hedelmäsmoothiet ovat gluteenittomia ja sisältävät ainoastaan raaka-aineiden luontaista sokeria.

Smoothiepakkaukset ovat nostaneet suosiotaan niiden helpon nautittavuuden vuoksi. Myös maku ja raaka-aineet vaikuttavat paljon vanhempien lastenruokavalintoihin. Muksu-lastenruokien raaka-aineet valitaan huolella. Läpinäkyvistä pakkauksista näkee millaiselta smoothie näyttää. Uutuuksien suositushinnat ovat 0,85 €-0,99 €.

Muksu-smoothievalikoima kesäkuusta 2017 alkaen

Tuote Sisältö EAN-koodi
Muksu 80g Mansikkainen Hedelmäsmoothie 4kk+Fruit Smoothie with Strawberry Omena, banaani, mansikka, porkkana ja C-vitamiini EAN:6438091403587
Muksu 80g Aprikoosinen Hedelmäsmoothie 4kk+Fruit Smoothie with Apricot Omena, päärynä, banaani, aprikoosi ja C-vitamiini EAN:6438091403600