SUUNNON UUSI SPARTAN TRAINER WRIST HR -KELLO ON ENTISTÄ KEVYEMPI

Pieni ja kevyt GPS-multisportkello tarjoaa monipuoliset ominaisuudet

Suunto Spartan -urheilukelloperhe kasvaa tänään uudella kellolla – Spartan Trainer Wrist HR on ohut ja keveä GPS-multisportkello aktiivisille urheiluharrastajille. Spartan Trainer on huomattavasti pienikokoisempi kuin edeltäjänsä, mutta sisältää silti monipuoliset harjoitteluominaisuudet, päivittäisen aktiivisuuden seurannan sekä rannesykemittauksen, jonka on kehittänyt Valencell, luokkansa paras biometristen antureiden toimittaja.

"Spartan Trainer on kehitetty erityisesti aktiivisille urheiluharrastajille, jotka haluavat Spartan-tuoteperheen tarjoamat ominaisuudet ja urheilun asiantuntemuksen, mutta silti pienikokoisen ja kevyen kellon", sanoo Daniela Tjeder, Suunnon markkinointijohtaja.

Spartan Trainer mukana päivittäisessä menossa

Selkeät ja helppolukuiset värikaaviot antavat palautetta ja yhteenvetoja joka päivä ympärivuorokautisesti. Päivittäiset askel- ja kaloritavoitteet auttavat sinua pysymään aktiivisena ja hyvässä kunnossa. Sykemittaus ja liiketunnistus ranteesta, mukautettavat kellotaulut sekä harjoitteluominaisuudet eri lajeille takaavat, että Spartan Trainer on valmiina.

Vain 56 grammaa (66 grammaa metallikehällä) painava Spartan Trainer on niin kevyt, että sitä tuskin huomaa ranteessa. Sulavalinjainen muotoilu sopii kapeaankin ranteeseen.

Kellon pienikokoinen, silti tukevarakenteinen kuori on vesitiivis 50 metrin syvyyteen, joten voit huoletta uida sen kanssa. 10 tunnin akunkesto (jopa 30 tuntia virransäästön avulla) riittää mainiosti harjoitteluun. Voit käyttää Spartan Traineria arkikellona ja aktiivisuusrannekkeena jopa 14 päivää lataamatta.

Sisä- ja ulkourheilu

Spartan Trainerin kanssa harjoittelu on helppoa ja mukavaa. Kello käyttää GPS:ää nopeuden, vauhdin, matkan ja korkeuden mittaamiseen. 80 esimääritetyn urheilutilan ansiosta se on valmis lähes mihin tahansa lajiin suoraan pakkauksesta. Lajikohtaiset juoksu-, pyöräily- ja uintinäytöt näyttävät hyödyllisiä, reaaliaikaisia tietoja.

Suunnon ulkoilu- ja seikkailuperinteen mukaisesti Spartan Trainerissa on GPS-reittinavigointi ja paluureittinäkymä, jonka ansiosta tutustuminen uusiin reitteihin ja paikkoihin on helppoa – löydät aina vaivatta takaisin kotiin. Spartan Trainerin avulla Suunto haluaa rohkaista kaikkia tutkimaan kaupunkiympäristöään. Irtaudu rutiineista ja kokeile rajojasi löytääksesi uusia ulottuvuuksia.

Rannesykemittaus Valencellilta

Uusi Spartan Trainer käyttää Valencellin kehittämää maailman johtavaa optista sykemittausteknologiaa, joka löytyy myös Suunto Spartan Sport Wrist HR -kelloista.

Rannesykemittauksen lisäksi Spartan Traineriin voi yhdistää yhteensopivan rintakehälle asetettavan sykeanturin, kuten lisävarusteena saatavan Suunto Smart Sensorin.

Viisi elämää sykkivää mallia

Suunto Spartan Trainer Wrist HR -kellosta on saatavilla viisi erilaista mallia: Gold- ja Steel-mallien ruostumattomasta teräksestä valmistetut elementit antavat elegantin ja urbaanin tuntuman, kun taas Ocean, Blue ja Black näyttävät reippaan urheilullisilta. Suunto Spartan Trainer Wrist HR -kellon suositushinta Ocean, Blue ja Black -malleille on 279 euroa sekä Gold ja Steel -malleille 329 euroa. Ocean, Blue ja Black -mallit ovat saatavilla 31. elokuuta alkaen ja Gold ja Steel -mallit syyskuun aikana.

Lue lisää Suunto Spartan Trainer Wrist HR -kellosta osoitteessa www.suunto.com/spartantrainerwristHR

Lehdistömateriaalit ja tuotelainaukset:

Tiina Kopponen, Republic of Communication, tiina.kopponen@republic.fi, 040 547 5796

Tietoa Suunnosta

Suunto sai alkunsa vuonna 1936, kun suomalainen suunnistaja ja insinööri Tuomas Vohlonen keksi nestetäytteisen kompassin massatuotantomenetelmän. Siitä lähtien Suunto on ollut alan innovatiivinen edelläkävijä ja yksi maailman johtavista urheilijoiden ja seikkailijoiden käyttämien urheilukellojen, sukellustietokoneiden ja urheiluinstrumenttien suunnittelijoista ja valmistajista. Aina korkeimmilta vuorita syvimpiin meriin Suunnon laitteita käyttävät urheilijat ja seikkailijat kaikkialla maailmassa.

Suunnon pääpaikka ja tuotantolaitos ovat Vantaalla. Yrityksellä on yli 400 työntekijää eri puolilla maailmaa, ja Suunto-tuotteita myydään yli sadassa maassa. Yhtiö on Amer Sports Corporationin tytäryhtiö, kuten sisaryhtiönsä Salomon, Arc'teryx, Atomic, Wilson, Precor, Mavic ja Enve.