Uusi rekrytointi Huawein myyntiin

Huawei on napannut talliinsa Sales Manageriksi Elias Salmen. Salmi siirtyi Huaweille pitkän teknologia-alan myyntikokemuksen siivittämänä.

Elias Salmella on takanaan lähes kymmenen vuoden myyntikokemus, viimeisimpänä Brightstar Nordicsilta. Huaweilla Salmi tulee toimimaan Sales Managerina, jolloin hänellä on asiakasyhteistyöllinen vetovastuu.

Ensimmäinen helmikuuta 2018 Huawein kuluttajaliiketoimintayksikössä tehtävänsä aloittanut Salmi on innoissaan uudesta pestistä: ”Huawei on huippumielenkiintoinen yritys ja sen brändin kehittyminen Suomessa on ollut erittäin poikkeuksellista. Tulen osaltani tiivistämään yhteistyötä nykyisten asiakkaiden ja yhteistyökumppanien kanssa. Kevät tuo tullessaan mielenkiintoisia tuotteita, joten töitä riittää. Toivon tuovani taloon myös lisää positiivisuutta ja energiaa”, Salmi suunnittelee.

Lisätiedot:
Elias Salmi, Huawei Technologies Oy, elias.salmi@huawei.com, 050 437 2480
Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, prhuawei@republic.fi050 572 9679

Huawei Suomi sosiaalisessa mediassa:
Facebook: https://facebook.com/HuaweiMobileFi
Instagram: https://instagram.com/HuaweiMobileFi
Twitter: https://twitter.com/HuaweiMobileFi

Lisätietoja Huaweista
Huawei on johtava maailmanlaajuinen informaatio- ja viestintäteknologian (ICT) ratkaisujen tarjoaja, joka palvelee telealan operaattoreita, yrityksiä, kuluttajia ja julkista sektoria. Huawei tekee myös tiivistä yhteistyötä yliopistojen kanssa ympäri maailman. Huawein innovatiivisia ICT-ratkaisuja, -tuotteita ja -palveluita käytetään yli 170 maassa. Vuonna 1987 perustettu Huawei on yksityinen yritys ja täysin työntekijöidensä omistama.

Huawei työllistää maailmanlaajuisesti yli 180 000 henkilöä, ja yrityksen 9 900 Euroopassa olevasta työntekijästä 1 200 työskentelee tutkimuksen ja tuotekehityksen (T&K) parissa. Yrityksellä on 18 T&K-keskusta kahdeksassa Euroopan maassa (Suomi, Belgia, Ranska, Saksa, Irlanti, Italia, Ruotsi ja Iso-Britannia) ja se operoi lukuisia innovaatiokeskuksia yhteistyössä tele- ja ICT-alan partnerien kanssa.