Väännön ja käännön kestävät aurinkolasit

Itävaltalainen Gloryfy haluaa olla alansa kapinallinen ja taistella kertakäyttökulttuuria vastaan. Nämä high tech -aurinkolasit eivät vähästä säry: voit kokeilla istua niiden päälle – ne palautuvat aina alkuperäiseen muotoonsa. Ilouutisena rillipäille, että aurinkolaseja saa myös omilla vahvuuksilla jopa peililinsseihin.

Gloryfyn aurinkolasit valmistetaan kokonaisuudessaan innovatiivisesta, särkymättömästä ja kevyestä NBFX-materiaalista. Gloryfyn kehykset ja linssit palaavat aina alkuperäiseen muotoonsa vääntämisen jälkeen.

Särkymättömän linssiteknologian lisäksi Gloryfyn linssit eroavat myös toisella tapaa perinteisistä aurinkolaseista. Ne ovat läpivärjätty. Tämän ansiosta naarmut eivät näy niissä helposti ja värikontrastit ovat korkeat – fiilis on huippu harmaallakin kelillä!

Gloryfyn aurinkolasit on mahdollista saada myös omilla vahvuuksilla jopa peililinsseihin. Myös yksi- ja monitehot valmistetaan Gloryfyn-linssiin särkymättömään linssiteknologiaan, joka on läpivärjätty.

Gloryfyn laseihin on mahdollista hankkia toiset linssit, jolloin keliin kuin keliin voi valita optimaalisen vaihtoehdon. Nyrkkisääntönä voi pitää, että harmaaseen keliin sopivat parhaiten ruskean ja oranssin sävyiset linssit, kun taas aurinkoisella kelillä kannattaa valita harmaan ja mustan väriset linssit.

Gloryfylta löytyy lifestyle-aurinkolasien lisäksi sporttilaseja golfista extreme-laseihin. Mallistot ovat unisex.

Oranssiin taittava peililinssi trendinä sporttilaseissa

Gloryfyn Sport-mallistosta löytyy kevääksi ja kesäksi kaksi uutuutta: Gloryfy G9 XTR Helioz ja Gloryfy G 13, joissa on oranssiin taittavat peililinssit. Raikas sävy tekee fiiliksestä kirkkaan harmaanakin päivänä ja kontrastit tulevat esille niin vedessä kuin vuoristossa. Dynaamisesti muotoillut sangat eivät paina tai valu hien mukana. Uutuuslasit sopivat maastopyöräilystä, juoksuun, lasketteluun, vesiurheiluun ja golfiin.

Gloryfy G9 XTR Helioz ovat markkinoiden ensimmäiset nopeat aurinkolasit, jotka saa omilla vahvuuksilla. Nämä tulevaisuuden sporttilasit muodostuvat sangoista ja pleksistä. Linssit istutetaan kehyksettömään pleksiin, jolloin näkökenttä jää esteettömäksi. Laseista löytyy kaksi mallia G9 XTR Helioz Stratos red, jonka pleksi on oranssinpunertava ja G9 XTR Helioz Stratos fogless, jossa on huurtumaton pleksi. 199,90 e

Gloryfy G 13 -sarjan neonväriset uutuudet tulevat oranssin sävyisillä peililinsseillä (Neo Blue, Neo Green ja Neo Orange). Istutetut linssit on helppo vaihtaa toisiin. 149,90 e

Gloryfyn aurinkolasien hinnat ilman vahvuuksia 99 e–199,90 e. Yksitehot 450590 e ja monitehot 700 e. Vaihtolinssien hinnat riippuen ominaisuuksista 39,9089,90 e.

Linkki tuotekuviin: https://drive.google.com/open?id=1OU05Fq_KOexrX4zcopoFlQ2XXdYtrPou

Lifestyle-aurinkolasit:

Gi19 42nd Street Sun Honey. Pyöreässä mallissa on punaruskeaan taittavat linssit, joilla voi lukea puhelimen näyttöä vaivatta. 159,90 e

Gi19 42nd Street Sun Yellow Havanna. Pyöreä malli kilpikonnavärityksellä yhdistettynä sinisiin linsseihin toimii parhaiten kirkkaalla kelillä. 159,90 e.

Gi16 Headliner Black & White. Tyylikkäissä laseissa yläosa vie huomion, linssit filtteröivät sinistä valoa, joten ne toimivat parhaiten kirkkaalla kelillä. 149,90 e.

Gi8Panto M Olive. Pyöreät avaimenperän muotoisella sillalla varustetuissa laseissa on punertavat linssit. 149,90 e

Gi12 Bon Voyaage Styledriver. Turkoosi-ruskeat aurinkolaseissa on punaruskeat linssit, joilla voi lukea puhelimen näyttöä vaivatta. 149,90 e

Gi3 Navigator by Timo Scheider ovat Gloryfyn tulkinta legendaarisista lentäjälaseista. Punaiset peililinssit antavat särmää ja suojaa. 159,90 e

Sporttilasit

G9 XTR Helioz Stratos red ovat markkinoiden ensimmäiset nopeat aurinkolasit, jotka saa omilla vahvuuksilla. Punertava pleksi. 199,90 e.

G9 XTR Helioz Stratos fogless vat markkinoiden ensimmäiset nopeat aurinkolasit, jotka saa omilla vahvuuksilla. Huurtumaton pleksi. 199,90 e.

Gloryfy G 13 -sarjan uudet oranssisävyiset linssit sopivat harmaalle kelille. Sarjaan kuuluu kolme uutta väriä: neonsininen (Neo Blue), neonvihreä (Neo Green) ja neonoranssi (Neo Orange) 149,90 e.

Lehdistömateriaalit ja kuvapyynnöt: Republic Showroom, Eevakaisa Mölsä, eevakaisa.molsa@republic.fi , 040 74 66 556

Lisätietoja:  http://bonge.fi/tuotemerkit/gloryfy/

Kuluttajakyselyt:  Bonge Oy 010 440 9180

Gloryfy on viidenkymmenen hengen innovatiivinen itävaltalainen yritys, jonka tarina alkoi 2004. Zillertalin laaksosta kotoisin olevan Christoph Eggerin ystävä sai urheiluonnettomuuden seurauksena vakavan silmävamman. Myös omat kokemukset lasien päälle istumisesta ja särkymisestä sai itävaltalaisvisionäärin suunnittelemaan turvallisia aurinkolaseja, jotka kestäisivät elämän pienet haaverit. Yritys valmistaa särkymättömiä sport- ja lifestyle-aurinkolaseja sekä silmälaseja Itävallassa. Yhden mallin tekemiseen käytetään aikaa noin 37 tuntia.