Viestintätoimisto Republic teki historiaa nappaamalla palkinnot viestintä- ja mainoskilpailuissa

TIEDOTE 19.3.2015

Republic of Communications palkittiin viikon sisään sekä MTL Communications Awardseissa että Voitto-mainoselokuvakilpailussa. Republicista tuli siten ensimmäinen suomalainen viestintätoimisto, joka voitti viikon sisään sekä viestintä- että mainosalan kilpailuissa.  Samalla Republic on ensimmäinen viestintätoimisto, joka on pokannut palkinnon Voitto-mainoselokuvakilpailussa.

Republic of Communications vastaanotti kaksi palkintoa MTL Communications Awardseissa, toinen tuli OnniBus.comin lanseerauksesta palvelujen B2C-viestinnän kategoriassa ja toinen jääkiekkoseura Jokereiden KHL-liiga-lanseerauksesta muutos- ja kriisiviestinnän sarjassa. Viikkoa myöhemmin Republic palkittiin Voitto 2014 -gaalassa yleisöpalkinnolla jääkiekkoseura Jokereille tehdyllä I AM -mainoselokuvalla. Tämä oli Voitto-mainoselokuvakilpailun 20-vuotisen historian ensimmäinen kerta, kun palkinto myönnettiin viestintätoimistolle.

”Saadut palkinnot osoittavat sen, että olemme onnistuneet rikkomaan markkinointiviestinnän siilot ja luomaan viestintätoimistolle uudenlaisen position markkinassa.  Kiitos tästä kokonaisuudesta kuuluu sekä loistavalle tiimillemme että rohkeille ja ennakkoluulottomille asiakkaillemme, jotka haluavat löytää uusia tapoja tehdä markkinointiviestintää”, sanoo Republic of Communicationsin toimitusjohtaja Hasse Eranka.

”Uudet työvälineet, uusi roolitus ja markkinointiviestinnän koko keinovalikoima numeroilla johdettuna ovat kiteytetysti se mitä markkinoiden haastajat ja uudet voittajat odottavat kumppaniltaan”, Eranka jatkaa.

Republic of Communications on kaupalliseen viestintään erikoistunut kotimainen viestintätoimisto. Republicin asiakkaita ovat muun muassa Jokerit, Burger King, Huawei, Suunto, PlayStation ja OnniBus.com.

Lisätietoja:

Hasse Eranka, toimitusjohtaja, Republic of Communications, puhelin 040 582 6034, hasse.eranka@republic.fi