OY RETTIG AB BORE ON SAATTANUT PÄÄTÖKSEEN BROR HUSELL CHARTERING AB LTD:N YRITYSOSTON

Kaikki Bror Husell Chartering Ab Ltd:n osakkaat ovat nyt myyneet kaikki osakkeensa Oy Rettig Ab Borelle. Sopimukset allekirjoitettiin kummankin yhtiön hallituksen puheenjohtajan, Bror Husellin ja Cyril von Rettigin, läsnäollessa Maarianhaminassa tänään. Bror Husell Chartering Ab Ltd on vuonna 1964 perustettu yhtiö, joka harjoittaa RoRo- ja sopimusliikennettä. Vuosittainen liikevaihto on noin 23 miljoonaa euroa ja työntekijöiden määrä 100. Yhtiö liikennöi yhdeksää alusta, joista seitsemän omaa. Oy Rettig Ab on suomalainen perheyritys, jolla on kolme liiketoiminta-aluetta: Rettig ICC (vesikeskuslämmitys, sähkölämmitys ja sisäilman laadun säätö), Bore (varustamotoiminta) ja Tarkala (kiinteistökehitys ja -vuokraus). Vuoden 2004 liikevaihto oli 641 miljoonaa euroa ja työntekijöiden määrä n. 4000. Boren neljä RoRo-alusta tuovat liikevaihtoa noin 20 miljoonaa euroa ja työllistävät 120 henkilöä. Lisätietoja: Oy Rettig Ab Bore TJ Kaj Eriksson Puh. (02) 281 3601 www.boregroup.com Bror Husell Chartering Ab Ltd TJ Jhonny Husell Puh. (018) 525 631 www.bhc.aland.fi